قرارداد مهاجم پرسپولیس تمدید می شود؟

 ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس که پس از حضور مقابل استقلالدر دربی ۸۹ پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت نشین سیامک نعمتی شد و تنها مقابل سایپا بازی کرد، اما مصدوم شد و دیدار با ذوب آهن اصفهان و مسابقه برگشت با الاهلی عربستان و سپاهان را از دست داد و سپس برای استراحت و رفع مصدومیت به کرواسی رفت و امروز (دوشنبه) به ایران بازگشت.

او که با قرارداد کوتاه مدت و ۶ ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر برساند و آمار ضعیف او در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو خرید او را زیر سوال ببرند.

قرار است بودیمیر از امروز (دوشنبه) در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند، اما با توجه به غیبت او در تمرینات و ... به دیدار مقابل تراکتورسازی نمی‌رسد و کادرفنی و پزشکی تلاش می‌کنند تا او بتواند رو در روی پاختاکور، ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم دیدار کند.

اما قرارداد این بازیکن پایان فصل به اتمام می‌رسد و اینکه آیا قرارداد او تمدید خواهد شد یا خیر، با یکی از مسئولان پرسپولیس گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: در این خصوص برانکو باید نظر دهد، اما فکر می کنم قرارداد بودیمیر تمدید نشود و او از تیم برود.

دیدار شاگردان برانکو و لیکنز، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.