واکنش جواد نکونام به حضور در استقلال

 امروز شایعه‌ای در فضای مجازی و همینطور بعضی سایت‌ها مبنی بر اینکه جواد نکونام، مربی سابق و موفق نساجی مازندران و خونه به خونه بابل، در استقلال دستیار فرهاد مجیدی خواهد شد.

کاپیتان سابق تیم ملی اما از شنیدن این خبر تعجب می‌کند و در این باره به سایت "ورزش سه" می‌گوید: «این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. این روزها تمرکزم را روی مطالعه بیشتر در مربیگری گذاشته‌ام. معمولا فیلم‌ تماشا می‌کنم تا بتوانم هر روز چیز جدیدی درباره فوتبال و مربیگری یاد بگیرم. این خبر هم شایعه‌ای بیش نیست.»

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا علاقه‌مند است به استقلال برود جواب می‌دهد: «بحث علاقه من مطرح نیست. به هر حال این باشگاه را دوست دارم ولی در حال حاضر فقط می‌توانم برای استقلال آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.»

او درباره اولین سالگرد صعود نساجی مازندران به لیگ برتر هم می‌گوید: «۹ اردیبهشت ۹۷ یکی از بهترین روزهای عمر من است. به این دلیل که هیچکس باورمان نداشت ولی همه دست به دست هم دادیم تا ثابت کنیم هیچ کاری نشدنی نیست. از دیروز خیلی از طرفداران فوتبال در مازندران به من پیام دادند و از آن روز یاد کردند. خیلی محبت داشتند. فقط می‌گویم این برد و این موفقیت نه مال جواد نکونام بود نه یک فرد دیگر، این برد کل استان مازندران بود. همه در آن نقش داشتند. حتی کسانی که پای تلویزیون نشستند و بازی های ما را دیدند. اینجا باید از بازیکنان فوق العاده‌ام، مدیریت وقت باشگاه و همینطور مالک باشگاه تشکر کنم که همه یکدل و متحد بودند تا صعود کنیم.»