تصویری ماندگار از فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال

فرهاد مجیدی هیچگاه در سال های اخیر خود را به عنوان مدعی نیمکت استقلال در کوتاه مدت معرفی نکرد و حتی در یک مرحله پیشنهاد سرمربی گری استقلال را رد کرده بود اما حالا در شرایطی که شاید خود او نیز انتظار آن را نداشت به صندلی برسد که رویای بلند مدت او در دور دست است.

همین موضوع باعث شد تا برای نگارش مطالب پیرامون این اتفاق، تصویری آرشیوی دوباره مورد بازبینی قرار بگیرد؛ تصویری از نیمکت نشینی فرهاد مجیدی در لیگ نهم که با سرمربی گری صمد مرفاوی و برابر پیکان همراه بود.

مجیدی که از دوران قدیم عادت داشت روی نیمکت به مطالعه کتاب بپردازد، در آن دیدار کتابی با عنوان " چگونه آنچه را می خواهید به دست آورید" را در دست داشت؛ کتابی که حالا احتمالا تاثیر آن توانسته فرهاد مجیدی را به آنچه می خواهد، برساند و سرمربی حال حاضر استقلال به رویایی دست پیدا کرده که برای بسیاری دست نیافتنی است و برای برخی نیز تبدیل به دژاوو شده است.

مجیدی هر چند با مدیران استقلال عهد کرده که حضور او روی نیمکت تنها برای 5 دیدار است و فعلا نمی خواهد نفر اول کادرفنی باشد اما همین حضور کوتاه مدت نیز برای او کارنامه ای بسیار مهم و کلیدی رقم خواهد زد.