مهاجم پرسپولیس درصدد گلزنی مقابل تراکتورسازی

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی چهارشنبه هفته جاری، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند و تراکتور با ۴۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

برانکو برای این مسابقه محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی همراه با بودیمیر مصدوم هستند و وضعیت شایان مصلح مبهم است. از سویی دیگر لیکنز، مسعود شجاعی کاپیتان تیمش را به دلیل محرومیت و استوکس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

علیپور که مهاجم سرخپوشان محسوب می شود و هواداران به او امید زیادی دارند، در دیدار با سپاهان گلزنی نکرد اما امیدوار است در سه هفته باقیمانده موفق شود از سد رقیب اصلی اش کی روش استنلی فاصله بگیرد و آقای گل شود.

علیپور که سابقه گلزنی به تراکتورسازی را در کارنامه دارد، در صدد است در دیدار روز چهارشنبه بازهم گلزنی و مقابل این تیم دبل کند.

مهاجم پرسپولیس در حال حاضر با سیزده گل در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد و در تعقیب کی روش استنلی که چهارده گل به ثبت رسانده است. در جدول گلزنان کی روش و علیپور در رده اول و دوم هستند و در رده سوم آن لوسیانو پریرا از فولاد با ۱۲ گل و استوکس از تراکتورسازی با ۱۱ گل قرار دارند. باید دید در نهایت کدامیک قادر خواهند بود در این فصل شانس تصاحب آقای گلی را برای خود افزایش دهند.