ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال‌خوزستان

بعد از شکست مقابل پدیده، کادرفنی استقلال دستخوش تغییرات مهمی شد. با تعلیق فعالیت‌های وینفرد شفر، فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول این مربی آلمانی، هدایت موقت استقلال تا پایان فصل را عهده‌دار شد.

حالا و در نخستین تجربه سرمربیگری مجیدی، استقلال باید در هفته بیست‌و‌هشتم رقابتهای لیگ‌برتر در تهران به مصاف استقلال‌خوزستان برود. تیمی که در رده آخر جدول لیگ قرار دارد و چالش سختی برای شاگردان مجیدی نخواهد بود.

استقلال در دیدار مقابل پدیده، با چیدمان متفاوتی در ترکیبش به میدان رفت تا جایی که بسیاری از کارشناسان، شکست این تیم را به چیدمان و تعویض‌های شفر مرتبط دانستند. استفاده از شجاعیان در پست هافبک‌دفاعی و تعویض زودهنگام او و در عین حال سردرگمی که در ترکیب استقلال مشهود بود جزو مهمترین نکاتی بود که باعث شد فلش انتقادات به سمت شفر گرفته شود.

حالا اما در نخستین تجربه سرمربیگری مجیدی در استقلال، شنیده می‌شود او با تغییرات جزئی احتمالی در ترکیب تیم، قصد دارد مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد.

سیدحسین حسینی هنوز هم محتمل‌ترین گزینه برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال است. پژمان منتظری که اتفاقا ارتباط خوبی هم با مجیدی دارد در کنار محمد دانشگر، زوح خط دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد و وریا غفوری و زکی پور مدافعان کناری در جناح راست و چپ.

مهمترین تغییر در ترکیب برای این بازی بازگشت فرشید باقری به پست هافبک دفاعی و خروج چشمی از ترکیب است. علی کریمی، داریوش شجاعیان و طارق همام خط هافبک استقلال را تشکیل خواهند دادند و ایسما و پاتوسی در خط حمله.

در دیدار قبلی استقلال انتقادات زیادی به شفر بابت استفاده از شجاعیان در پست هافبک دفاعی وارد شد و حالا مجیدی قصد دارد این بازیکن را در پست واقعی‌اش به کار گیرد تا بتواند بار هجومی استقلال را افزایش دهد.

محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و صیادمنش مصدوم هستند و منشا نیز در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است.