توصیه برانکو برای تمدید قرار داد هافبک پرسپولیس

لابد می‌دانید قرارداد محسن ربیع‌خواه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. آخرین بار این بازیکن برابر ماشین‌سازی تبریز و پس از بازی در پست دفاع چپ مصدوم شد و نتوانست تیمش را همراهی کند. در دورانی که این بازیکن مصدوم بود خبر‌هایی رسید مبنی بر اینکه شماره ۱۸ باید فصل آینده را در تیمی غیر از پرسپولیس سپری کند. پس از آن که شجاع خلیل زاده از بازی با سپاهان اصفهان محروم شد همه پرسپولیسی‌ها نگران جانشین او شدند. در این گیر و دار شنیده شد به احتمال زیاد محسن ربیع‌خواه جای مدافع شماره ۳ را می‌گیرد. این نگرانی وقتی مضاعف می‌شد که همه اهل فن می‌دانستند کی‌روش استنلی مهاجم اول سپاهان بهترین سرزن لیگ برتراست اما... 

محسن ربیع‌خواه کنار سیدجلال حسینی ثابت کرد بهترین گزینه برای جانشینی شجاع خلیل زاده است. این دو به خوبی کی‌روش استنلی را مهار کرده و اجازه ندادند دروازه پرسپولیس را تهدید کند. شاید ندانید، اما محسن ربیع‌خواه دو فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان نایب‌قهرمان آن دوره هم در دفاع وسط بازی خوبی انجام داده و کمک کرد علیرضا بیرانوند کلین‌شیت کند.

در آن دیدار سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت غایب بود و محسن ربیع‌خواه به خوبی جای خالی او را پر کرد. دیروز شنیدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به توصیه برانکو تصمیم گرفته‌اند قرارداد محسن ربیع‌خواه را تمدید کنند. این قرارداد حداقل تا پایان لیگ نوزدهم تمدید خواهد شد.