دعوت از هوادار مضروب پرسپولیس به تمرین این تیم

پندار خمارلو در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس به میکسدزون نیامدند گفت: به بازیکنان اعلام کردیم با توجه به اینکه دیرتر از ورزشگاه خارج خواهند شد اگر مایل هستند به میکسدزون بیایند که سیدجلال حسینی اعلام کرد قصد صحبت کردن ندارد. 

برانکو هم عذرخواهی کرد و گفت: در حال حاضر شرایط صحبت ندارد و فردا در حضور خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و سایر نمایندگان خبری صحبت‌هایش را بیان خواهد کرد.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیسی‌ها بعد از نتیجه نگرفتن مصاحبه نمی‌کنند تصریح کرد: این طور نیست برانکو بعد از شکست مقابل فولاد هم در نشست خبری حاضر شد و صحبت‌های لازم را بیان کرد می‌دانید صحبت در میکسدزون اجبار نیست و بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند صحبت کنند آنها امروز تصمیم ندارند صحبتی انجام دهند.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد جایگاه هواداران پرسپولیس تصریح کرد: مکانی به هواداران پرسپولیس اختصاص یافت متأسفانه فیلمی مشاهده کردیم که یکی از هواداران ما مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد قصد داریم از این هوادار دعوت کنیم تا به تمرین ما بیاید و اگر شرایط فراهم شد در دیدار مقابل ماشین‌سازی او را به ورزشگاه دعوت کنیم. واقعا از آن اتفاق ناراحت شدیم.

وی در پایان در مورد غیبت برانکو عنوان کرد: قطعا خود در صورت نیاز در مصاحبه فردا صحبت می‌کند اما برانکو مربی است که همیشه در نشست‌ها حاضر می‌شود.