برانکو چرا با رسانه ها مصاحبه نکرد؟

پندار خمارلو بعد از تساوی یک - یک تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس درباره عدم حضور برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از این بازی، گفت: زمان نشست خبری پیش از بازی با پرواز تیم ما تفاوت داشت و برای همین برانکو نتوانست در نشست حضور پیدا کند. بعد از بازی نیز ایشان از لحاظ روحی و روانی شرایط مساعدی نداشت برای همین از خبرنگاران عذرخواهی کرد و قرار است فردا در تمرین مثل همیشه با نمایندگان همه رسانه‌ها صحبت کند.

وی درباره عدم مصاحبه بازیکنان گفت: بازیکنان همیشه در همه جا صحبت کرده‌اند، اما همانطور که می‌دانید اجباری وجود ندارد که در میکسدزون مصاحبه کنند. این اتفاق هیچ وقت رخ نداده و بازیکنان همیشه با رسانه‌ها مصاحبه کرده‌اند و عدم مصاحبه آن‌ها در این بازی دلیلی بر بی‌احترامی نبوده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره عدم اعزام هواداران پرسپولیس به تبریز و اینکه یک هوادار پرسپولیسی در این بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، اظهار داشت: چیزی که مربوط به باشگاه بود انجام شد و ۱۰ درصد از فضای ورزشگاه برای پرسپولیس در نظر گرفته شد. درباره آن هوادارا نیز باید بگویم که قطعا از او دعوت می‌کنیم تا یک جلسه در تمرین پرسپولیس حاضر شود یا در بازی با ماشین‌سازی او را خواهیم دید، چرا که از این بابت خیلی ناراحت شد. این حق هواداران است که در ورزشگاه حضور پیدا کنند.