تشکر بازیکن استقلال از وینفرد شفر

ووریا غفوری بعد از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در مورد جدایی شفر گفت: من به نوبه خودم به عنوان یک بازیکن از او تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که در تیم کشید. در مقطع زمانی که آمد تیم ما را زنده کرد. فوتبال است و استقلال نتیجه می‌خواهد و این نتیجه به هر دلیلی حاصل نشد و ایشان رفت.

وی در مورد اینکه به چه دلایلی استقلال نتیجه نگرفت گفت: من حرف‌هایم را هفته پیش زدم و هر هفته که نباید همان حرف‌ها را دوباره بیان کنم!

غفوری در مورد برخوردی که با شفر شد و اینکه او را به تمرین راه ندادند درست بود یا نه گفت: من در جریان نیستم، ولی چیزی که ما در آن فیلم دیدیم حرفه‌ای نبود. 

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد، گفت: شما سوالاتی بپرسید که به عنوان بازیکن بتوانم جواب بدهم.

وی در مورد برد مقابل استقلال خوزستان گفت: این برد به نفع تیم ما شد و شرایط روحی تیم ما را درست کرد و انشالله دوبازی دیگر ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

غفوری در مورد اینکه برای بازیکن استقلال اهمیت دارد که شفر سرمربی باشید یا فرد دیگری یا بازیکنی مثل خود غفوری گفت: بله قطعا مهم است. بازیکن دوست دارد زیر نظر مربی کار کند که دانش بالایی داشته باشد و بتواند به تیم و خود بازیکن کمک کند.

وی در مورد اینکه شفر مربی با دانشی بود یا نه گفت: شفر مربی با تجربه‌ای بود و به اندازه خودش به تیم کمک کرد.