شب دشوار دوقلوهای ایرانی در دوحه

 از امشب رقابت های کاس امیر قطر وارد مرحله یک چهارم نهایی خود می شود که طبق برنامه قهرمان و نایب قهرمان لیگ ستارگان برای رسیده به جمع چهار تیم برتر این جام معتبر باید به مصاف الغرافه و الشحانیه بروند.

در اولین بازی الشحانیه با رامین رضائیان ستاره آماده ایرانی خود به مصاف الدحیل رقیب استقلال در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رود. رامین که با درخشش خود در بازی با المرخیه توانست زمینه صعود الشحانیه را فراهم کند حالا برای نشان دادن توانایی های خود امیدوار به درخشش در مصاف با ستاره های الدحیل است.
در دومین بازی السد قهرمان لیگ ستارگان و رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان به مصاف الغرافه می رود که رویارویی مهدی طارمی با ستاره های این تیم می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. ستاره سابق پرسپولیسی ها انگیزه های زیادی برای گلزنی در این بازی و نشان دادن راه عبور از ساختار تدافعی قهرمان قطر به رفقای سابق خود همین طور عبور از انتقادات اخیر مربی فرانسوی و طرفداران الغرافه دارد.

 

رضاییان و طارمی مقابل رقیبان استقلال و پرسپولیس

 


رامین رضائیان در ترکیب الشحانیه با الدحیل حضور دارد. رقیب هفته آتی استقلال در گروه مرگ آسیا نیز با تمام ستاره های خود از جمله آقای گل جام ملت ها به میدان خواهد رفت.

 


جنگ مهدی طارمی با بغداد بونجاح در مصاف امشب الغرافه با السد هم می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. السد برای رسیدن به رویای سه گانه امشب با تمام نفرات اصلی به میدان خواهد رفت.