هافبک پرسپولیس: دو بازی بعدی را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

 پرسپولیسی‌ها برای دیدار عصر فردا مقابل پاختاکور باید به دنبال پیروزی باشند و البته تمام هدف‌شان در این بازی، فقط باید گلزنی و باز کردن دروازه حریف باشد. در این شرایط، نقش مهاجمان تیم بیشتر از قبل حساس است. قبل از شروع سفر پرسپولیس به سمت ازبکستان دقایقی با مهدی ترابی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید. 

*یک بازی دیگر هم برای شما با تساوی به اتمام رسید. دیدار با تراکتورسازی را چطور دیدی؟ 

بازی در شرایط سختی برای ما آغاز شد. حریف قدرتمندی مقابل ما بود و آن‌ها فقط از دیدار با پرسپولیس، ۳ امتیاز و پیروزی را می‌خواستند. ما خیلی خوب کار را شروع کردیم و حتی گل اول را هم زدیم و نیمه اول را بردیم ولی در نهایت بازی مساوی شد. خیلی بازی خوبی بود، چون کیفیت بالایی داشت و همه از حضور در این دیدار لذت بردند. 

*قبول داری پرسپولیس کم گل می‌زند؟ 

هر روز در تمرین، کار‌های تاکتیکی زیادی در مورد گلزنی داریم و برانکو از ما می‌خواهد از هر توپی در زمان حمله، گل بسازیم، اما نباید فراموش کنید در ۳ بازی از ۴ بازی گذشته خارج از ورزشگاه آزادی بازی کردیم و دیدارمان در آزادی هم با سپاهان، مدعی قهرمانی بود. به همین علت کارمان واقعاً سخت بود. با این حال باید تلاش کنیم بیشتر از این‌ها گل بزنیم و راحت‌تر از گذشته، بازی‌های‌مان را با برد پشت سر بگذاریم. 

*یک سری حواشی هم در تبریز رخ داده بود و... 

من در این مورد حرفی ندارم. هرچه بود، بزرگ‎تر‌های تیم به زبان آوردند. بازی خیلی خوبی بود و ما و تراکتورسازی به تساوی رسیدیم. حالا هم بازی تمام شده است. 

*پرسپولیسی‌ها بعد از این تساوی، نگران تیم‌شان شدند. می‌توانید شرایط بهتری برای پرسپولیس در بازی‌های آینده بسازید؟ 

بله باید همین‌طور باشد. ما همیشه تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و با کیفیت بالایی بازی کنیم. این بار هم، عملکرد بسیار خوبی داشتیم ولی یک‌سری مشکلات هم برای تیم وجود دارد. در همین یک ماه گذشته چند بازی خارج از خانه داشتیم که به هر حال کارمان را سخت می‌کند. همچنین به خاطر فشردگی بازی‌ها، دچار خستگی شده‌ایم و نیاز به استراحت داریم. مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نیز به تیم‌مان لطمه زده که باز هم به همین فشردگی برمی‌گردد، اما ما پرسپولیس هستیم و تحت هر شرایطی باید بجنگیم. 

*دو دیدار بعدی در لیگ را چطور می‌بینی؟ 

ما مقابل ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم بازی داریم و البته حداقل ۴ امتیاز برای قهرمانی می‌خواهیم. ان‌شا‌ءالله با کسب برد در هر دو بازی، قهرمانی را به دست می‌آوریم. اگر می‌توانستیم نتیجه بازی با تراکتورسازی را به سود خودمان تغییر دهیم، ماجرای قهرمانی هم متفاوت می‌شد، اما حالا باید تا هفته پایانی، به دنبال برد باشیم. 

*از پستی که در پرسپولیس بازی می‌کنی، رضایت داری؟ 

بله برانکو به من لطف دارد و دستم برای بازیسازی و حمل توپ باز است. به هر بازیکن در پرسپولیس، مأموریت‌های زیادی داده می‌شود و هر کس، مسئول یک‌سری کار‌های تاکتیکی خاص است. برانکو به پیشرفت هر بازیکنی کمک می‌کند و من هم از اینکه در پرسپولیس هستم، رضایت کامل دارم. همه می‌دانند چقدر دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و اینجا بازی کنم. حالا هم افتخار می‌کنم که در این تیم توپ می‌زنم. 

*برسیم به بازی با پاختاکور. این دیدار برای شما چطور پیش می‌رود؟ 

بازی برای هر دو تیم سخت است. پاختاکور با توجه به نتایجی که کسب کرد، شانس زیادی برای صعود ساخت و همه را متعجب کرد. شاید خیلی‌ها می‌کردند پرسپولیس و السد از این گروه بالا می‌روند، اما حالا هر ۴ تیم شانس صعود دارند و هر تیمی دو بازی بعدی را ببرد، به مرحله بعدی می‌رسد. ما قطعاً با تمام توان به میدان می‌رویم تا این شانس را حفظ کنیم. البته دیدار خارج از خانه، بیشتر به سود پاختاکور خواهد بود، اما پرسپولیس قبلاً هم پیروزی‌های مهم خارج از خانه داشته و در تاشکند هم می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم. 

*در دو بازی این فصل، برانکو می‌گوید داوری علیه پرسپولیس بود. این موضوع را قبول داری؟ 

بله. ما دو گل در شرایط آفساید مقابل همین پاختاکور و سپس السد دریافت کردیم و ۵ امتیاز را از دست دادیم. باید هم شاکی باشیم ولی این اشتباهات پیش می‌آید و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.