توضیح مسئول حقوقی پرسپولیس درباره دو شکایت

مهدی ذاکر، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پیگیری شکایت از سیاوش یزدانی و فرید بهزادی کریمی بیان کرد: با توجه به حساسیت افکار عمومی و مستنداتی که از آن‌ها پخش شده، مراتب را جهت رسیدگی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق انعکاس دادیم تا آن‌ها پیگیری کنند. در راستای آیین نامه‌های ۲ کمیته قضایی فدراسیون فوتبال، مستندات را ارائه دادیم تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

او افزود: وقتی فدراسیون فوتبال عناصر قضایی دارد و آن‌ها با اختیارات کامل و آیین نامه می‌توانند موضوعات را پیگیری کنند، طبق قانون و مقررات مستندات را به آن‌ها انعکاس دادیم و مطمئن هستیم به این موضوع رسیدگی خواهد شد. البته در این باره مدافع سپاهان به کمیته انضباطی مراجعه و عذرخواهی کرده است.

ذاکر ادامه داد: این بازیکن عذرخواهی کرده است، اما ما شکایت خود را پیگیری می‌کنیم تا زمانی که مدیریت در مورد این موضوع تصمیم دیگری بگیرد. تا زمانی که چیزی به ما ابلاغ نشود، با قاطعیت شکایت مان را پیگیری می‌کنیم.

مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: پرونده خطرناک و باز در فیفا نداریم. در حال حاضر تمامی پرونده‌ها با توافق بسته شده و اینکه با توجه به توافقات، چه میزان پرداختی صورت گرفته است، من اطلاعی ندارم و باید از امور بین الملل سوال کنیم.