جشن صعود در خانه حریف!

ذوب آهن تنها تیم ۱۰ امتیازی غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ساعت ۲۳ در عراق به مصاف الزورا عراق می رود. شاگردان منصوریان برای اینکه صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی فقط یک امتیاز از دو بازی آینده خود نیاز دارند. ذوب آهن اگر بتواند الزورا را شکست بدهد به عنوان صدرنشین صعودش را قطعی کرده است.

ذوب آهن با وجوداینکه از مرحله پلی آف صعود کرد اما تاکنون موفق‌ترین نماینده ایران بوده. الزورا عراق میزبان نامهربانی برای ذوب آهن ایران بود.  صادر نشدن ویزای اوساگونا مهاجم گلزن و خارجی سبزپوشان مشکلات زیادی را در هنگام ورود برای ذوب آهن به وجود اورد. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در این مسابقه تیم عراقی در صورت از دست دادن امتیاز تقریبا از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود! شاید به همین دلیل است که به روشی غیرمنصفانه به دنبال برد مقابل سبزپوشان اصفهانی هستند!

ذوب آهن توانایی پیروزی مقابل این تیم را دارد به شرطی که بازیکنان این تیم بدون غرور وارد میدان شوند و مثل دیدارهای گذشته فداکارانه بازی کنند. ذوب آهن می تواند جشن صعود و حتی صدرنشینی خود را در عراق جشن بگیرند.

گروه A

۱- ذوب آهن ایران ۱۰ امتیاز

۲- النصر عربستان ۶ امتیاز

۳- الزورا عراق ۴ امتیاز

۴- الوصل امارات ۳امتیاز