مهدی ترابی قبل از بازی با پاختاکور روی نیمکت پرسپولیس+عکس

 سرخپوشان پایتخت از ساعاتی بعد در تاشکند به مصاف پاختاکور خواهند رفت. این بازی سرنوشت ساز در حالی برگزار می شود که برانکو احتمالا مهدی ترابی را در ترکیب اصلی قرار می دهد و از او در پست هافبک چپ بهره می برد. از زمانی که ترابی به پرسپولیس آمده، اغلب در این پست حضور داشته و به نظر می رسد در پست هافبک چپ جا افتاده است.

او فارغ از درخشش با پیراهن پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر، با پیراهن تیم ملی نمایش های بسیار خوبی را در ازبکستان داشته است. در خرداد 94 او نخستین گل ملی اش را به عنوان یک بازیکن تعویضی وارد دروازه ازبک ها کرد. 3 سال بعد در شهریور ماه نیز ترابی در ورزشگاه بنیادکار به ازبکستان گل زد تا در این کشور دبل کرده باشد.

نکته جالب این است که ایران در هر دو بازی با این دو گل ترابی به برد رسید. او حالا می خواهد با درخشش و گلزنی با پیراهن پرسپولیس در مقابل پاختاکور روند خوبش را در این کشور ادامه دهد و همانطور که اولین گل ملی اش را در این کشور به ثمر رساند، اولین گل آسیایی اش با پرسپولیس را هم در ازبکستان بزند.

بی تردید برانکو نیز امیدواری زیادی به این بازیکن خوش تکنیک و شوت زن دارد. در بازی با تراکتور او چند شوت به دروازه تیم تبریزی زد که با واکنش اخباری وارد دروازه نشدند. حالا در روزی که پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید صعود به برد نیاز دارد، باید دید آیا این بازیکن می تواند گلزنی کند یا خیر؟

 

مهدی ترابی-پرسپولیس