بحیرایی: قلعه‌نویی خیلی به من کمک کرد

حامد بحیرایی در مورد وضعیت تیم سپاهان و شانس قهرمانی این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و در چند بازی اخیر هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. ما برای قهرمان شدن در لیگ برتر همچنان امیدوار هستیم. سپاهان چهار پنج سال پیش هم در هفته‌های آخر در چنین شرایطی قرار داشت و قهرمان شد. تلاش می‌کنیم تا دو بازی پایانی را با برد پشت سر بگذاریم و در نهایت به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها امیدوار هستند که پرسپولیس در دو بازی پایانی امتیاز از دست بدهد، تأکید کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و مطمئناً ما امیدواریم که رقبای‌مان امتیاز از دست بدهند. مسئله مهم این است که ما در دو بازی پایانی به برد برسیم و باید مقابل پدیده و استقلال خوزستان شش امتیاز را بگیریم. بازی با پدیده سخت‌تر است، ولی تلاش می‌کنیم تا نتایج دلخواه‌مان را بگیریم. ما در دو هفته آخر محکوم به برد هستیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد عمکلردش در فصل جاری اظهار داشت: چهار سال است که در سپاهان هستم، ولی امسال توانستم بیشتر خودم را نشان بدهم. امسال 12، 13 بازی برای سپاهان انجام دادم و آقای قلعه‌نویی خیلی به من کمک کرد که باید از زحمات ایشان تشکر کنم. فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم، ولی تلاش می‌کنم تا بهتر از این بازی کنم.