فاریا: نتیجه کار شفر و مجیدی متفاوت است

روی فاریا بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال ایران در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر بازی که انجام دادند. می‌دانستیم که در کجاها می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم .

*مستحق شکست دادن استقلال در بودیم

وی ادامه داد: بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های خوبی برای بردن بازی داشتیم. آنچه که در بازی رخ داد مستحق برد بودیم اما از اینکه از گروه صعود کردیم خوشحال هستیم.

*الدحیل قطر هنوز کارهای زیادی در آسیا و لیگ داخلی دارد

سرمربی الدحیل در مورد اینکه در مرحله بعدی بازیکن جدید می‌گیرید یا نه، گفت: زود است در مورد این مسایل حرف بزنیم و باید در مورد اهداف مان صحبت کنیم و از بازیکنان راضی هستم. هنوز کار زیادی داریم هم در آسیا و هم در لیگ داخلی و درآسیا ۵-۶ فینال دیگر پیش رو داریم.

*متوجه درگیری بازیکنم با هواداران استقلال نشدم

وی در مورد اینکه یکی از بازیکنان الدحیل حرکت زشتی نسبت به هواداران استقلال انجام داد و شما چه برخوردی با این بازیکن می‌کنید چون جو را خراب کرد، گفت: من متوجه این مساله نشدم و فقط تمرکزم روی مسایل فنی بودفرقی نمی‌کند هر کسی بوده شماره هفت یا هر بازیکن دیگر. در مورد چیزی که ندیدم ترجیح می‌دهم حرفی در موردش نزنم.

* منتظر حریفان بعدی‌مان در آسیا هستیم

وی در مورد اینکه الدحیل فصل قبل از سوی پرسپولیس حذف شد اما امسال پرسپولیس حذف شده و این تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال خواهد داشت عنوان کرد: تیم های خوبی در لیگ هستند و فوتبال همین است. فصل سختی داریم چه در آسیا و چه در لیگ قطر حریفان هیچ کدام آسان نیستند. آنچه در فصل گذشته اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و تمام شده و گذشته را نمی‌شود تغییر داد اما آینده را می‌توان ساخت منتظریم ببینم با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد و در هر بازی به بازی پیش می‌رویم.

* نتیجه کار مجیدی و شفر متفاوت است

فاریا در مورد اینکه استقلال شفر سخت تر بود یا استقلال مجیدی گفت: فکر می‌کنم سخت است و مجیدی مدت کمی است که سرمربی تیم شده است. فکر می‌کنم از این به بعد را ببینم و واقع گرایانه تر باشیم. نتیجه کار دو مربی متفاوت است. مربی باید خودش را سوق می‌دهد با تفکراتی که دارد و بازیکنانی که دارد امروز دیدیم که سیستم استقلال نسبت به بازی رفت تغییر کرده بود. در آخر اینکه باید بگویم متمایل شده بود که آنطور که قبلا بازی می‌کرد.