کریمی: نمی‌دانم چرا نتوانستیم از گل‌مان دفاع کنیم

علی کریمی در پایان دیدار استقلال و الدحیل در جمع خبرنگاران،‌گفت: تا قبل از خوردن گل تساوی تیم برتر بودیم. حریف دو موقعیت داشت که یکی صد در صد آفساید بود. حتی ما توپ را به تیر زدیم. نمی‌دانم چرا یک دقیقه هم نتوانستیم از گلمان دفاع کنیم. در ادامه هم خیلی جالب بازی نکردیم. در این فصل فرصت قهرمانی داشتیم و فرصت داشتیم از گروه مرگ بالا برویم اما این فرصت را از دست دادیم.

علی کریمی افزود: گروه ما خیلی سخت بود. سه تیمی که با ما در این گروه بودند از نظر امکانات و زیر ساخت جزو 5 تیم برتر آسیا هستند. آنها با ما قابل مقایسه نیستند. چه استقلال، پرسپولیس و سپاهان امکاناتشان با حریفان برابر نیست. شرایط سختی را ما پشت سر گذاشتیم. رقابت در این شرایط نا عادلانه سخت است.

هافبک استقلال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خستگی در کار استقلال تاثیر دارد،‌ تأکید کرد: ما اول فصل و نیم فصل خوب بدنسازی نکردیم. ما شاید پر مهره ترین تیم لیگ بودیم اما در تمام زمان‌های امسال تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم چرا که بدنسازی خوبی نداشتیم. برنامه درستی برای بدنسازی و آماده سازی نداشتیم. برنامه خیلی فشرده نبود اما خستگی روی تیم تاثیر می‌گذارد.