زادمهر: باید به برانکو احترام گذاشت

محمدرضا زادمهر درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها, اظهار داشت: به دلیل عملکرد خوب پرسپولیس در فصل گذشته و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا آن هم در شرایطی که مهره‌های به مراتب کمتری در تیم وجود داشت, انتظار می‌رفت پرسپولیس امسال با جذب بازیکنان جدید کار راحت‌تری در آسیا داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو بازی نخست آسیایی تمرکز لازم را نداشت و اشتباهاتی انجام داد. این اتفاق در بازی با پاختاکور هم برای پرسپولیس رخ داد و باعث شکست تیم شد. بحث داوری هم در این نتیجه تاثیرگذار بود و دو پنالتی برای پرسپولیس در بازی روز گذشته گرفته نشد. در این بازی روی تیم فشار زیادی وارد شده بود و فکر می‌کنم برانکو تا دقیقه 70 ترکیب تیمش را با آرایش 1-5-4 حفظ کرده بود اما در ادامه با اضافه کردن بودیمیر و ترابی سعی شد تیم بیشتر به دروازه حریف نزدیک شود. همین موضوع اتفاق نیز افتاد و چند موقعیت خوب بعد از تغییرات ایجاد شد که متاسفانه ثمری نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: دوندگی بیش از حد بازیکنان پاختاکور و استفاده خوب آنها از شرایط میزبانی و البته عدم تمرکز داور این بازی در صحنه‌های پنالتی باعث شد پرسپولیس این بازی را واگذار کند. پرسپولیس باید روحیه خود را حفظ و برای دو جام دیگر رقابت کند.

زادمهر درباره عملکرد بودیمیر گفت: از این بازیکن توقع بیشتری می‌رود. الان ممکن است برخی از دوستان ایراد بگیرند که چرا در این بازی محمد نادری در دفاع وسط کنار سید جلال حسینی قرار نگرفت و شایان مصلح در دفاع چپ بازی نکرد اما باید بدانیم که این برانکو است که با تیم کار می‌کند و همیشه در کنار تیم است. ما بیرون نشسته‌ایم و داریم قضاوت می‌کنیم ولی برانکو تیم را بهتر می‌شناسد و او بهترین تصمیم را می‌گیرد.

وی درباره اینکه آیا ممکن است پرسپولیسی‌ها با حذف از لیگ قهرمانان آسیا روحیه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی از دست بدهند, یادآور شد: بچه‌ها باید بدانند که هنوز دو جام دیگر پیش روی آنهاست و باید با حذف از آسیا, برای تصاحب دو جام دیگر (لیگ برتر و جام حذفی) مصمم‌تر شوند.

زادمهر گفت: پرسپولیس در بازی با پاختاکور نشاط همیشگی را نداشت و این نکته قابل تاملی است. دلیل آن می‌تواند فشردگی بازی‌ها, خستگی بازیکنان یا ابتدا به فکر گل نخوردن باشد اما به هر ترتیب باید به برانکو احترام گذاشت, چرا که او بیش از هر شخص دیگری از شرایط و وضعیت تیمش خبر دارد. ان‌شاءالله برانکو دو جام دیگر را برای پرسپولیس می‌آورد، باید حتماً از او حمایت شود.