توافق‌400 میلیون تومانی

طبق آخرین خبرهای رسیده از فدراسیون، کرانچار حاضر شده در صورت دریافت 2 ماه از حقوق ماهیانه خود قراردادش را با فدراسیون فسخ کند؛ یعنی رقمی حدود 26 هزار دلار یا به عبارتی‌400 میلیون تومان. اما مشکل فدراسیون فقط کرانچار نیست و بحث دستیارهای او هم مطرح است.

فرشاد ماجدی به استقلال رفته و فعالیت خود را کنار مجیدی آغاز کرده، اما آینده‌ سهراب بختیاری‌زاده و رضا شاهرودی در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ بازیکنان سابق تیم ملی که با منطقی عجیب به کادر فنی تیم امید اضافه شدند. منطقی به‌خاطر حمایت هواداران استقلال و پرسپولیس، چرا که زمانی این 2 مربی در تیم‌های سرخابی حضور داشتند. فروردین‌ماه اما نه حمایتی از تیم امید صورت گرفت و نه شاهرودی و بختیاری‌زاده توانستند پای هواداران استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه باز کنند.

سرمربی جدید تیم امید هر‌کسی که باشد با کادر فنی کامل می‌آید و همین مسئله باعث شده بختیاری‌زاده و شاهرودی از آینده‌ خود بی‌خبر باشند؛ مربیانی که حقوقی در حدود 8 تا 9 میلیون در ماه دریافت می‌کردند تا کنار کرانچار باشند و تیم امید را محبوب کنند! برای فدراسیون فوتبال تسویه با این مربیان که هر یک قراردادهایی به مدت 27 ماه و تا پایان المپیک دارند، کار سختی است.

شاید وجود همین دستیارها و احتمال ادامه همکاری‌شان، یکی از دلایل عدم توافق فدراسیون فوتبال با سرمربی جدید باشد؛ سرمربی جدیدی که کادر‌‌فنی خود را دارد و شاید علاقه‌ای به استفاده از بختیاری‌زاده و شاهرودی نداشته باشد. از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه نخست جانشینی کرانچار نام می‌برند. فدراسیون فوتبال مذاکره با یحیی را از هفته‌ها قبل آغاز کرده اما هنوز به نتیجه نرسیده.

گل‌محمدی منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با پدیده و مذاکره با مدیران این باشگاه است. دستمزد گل‌محمدی در رده باشگاهی بیش از یک میلیارد تومان است. همین موضوع شاید حضور یحیی گل‌محمدی در تیم امید را منتفی کند، بخصوص که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی مواجه است و تصمیم گرفته با نیمی از مبلغ قرارداد کرانچار، سرمربی ایرانی‌اش را انتخاب کند و به المپیک 2020 هم برسد.