رونالدو مثل مسی کهکشانی نیست

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی و ترک‌تبار منچسترسیتی می‌گوید لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا نسبت به همه فوتبالیست‌های دنیا در سطح متفاوتی قرار دارد و کریستیانو رونالدو، که اغلب با او مقایسه می‌شود به اندازه مسی کهکشانی نیست.
دو ستاره بزرگی که سالها در لالیگا مستقیماً و رو در رو با هم رقابت می‌کردند اما حالا با انتقال رونالدو به یوونتوس در ایتالیا، با اینکه رقابت این دو غول دنیای فوتبال کمتر رقابتی مستقیم است ولی همچنان با شدت تمام ادامه دارد.
اما گوندوگان، هافبک آلمانی و ترک‌تبار منچسترسیتی می‌گوید از دید او این رقابت تنها یک برنده دارد او کسی نیست جز لیونل مسی.
گوندوگان با ستایش از ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت:" من همیشه معتقد بوده‌ام که مسی نسبت به همه فوتبالیست‌های دنیا در سطح متفاوتی قرار دارد. کریستیانو رونالدو هم بعد از مسی فوتبالیستی در کلاس جهانی است ولی به نظر من به اندازه مسی کهکشانی نیست".
هافبک منچسترسیتی در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" بعید می‌دانم دیگر هرگز فوتبالیستی مثل مسی به دنیا بیاید. برای همین باید حالا که از این فرصت برخورداریم، بازیهایش را تماشا کنیم و لذت ببریم. من هوادار پر و پا قرص کینگ لئو هستم".