سلطانی‌فر: با درایت از شرایط ویژه عبور می کنیم

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تکریم امیررضا خادم و معارفه سید هادی حسینی معاون پیشین و جدید حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز در دفتر وزیر برگزار شد؛اهمیت وظایف و مسئولیت های این معاونت را مهم برشمرد و اظهار داشت: رسیدگی به مسائل حقوقی اهمیت زیادی دارد و دعاوی و در این زمینه دعاوی حقیقی و حقوقی زیادی داریم که در این زمینه با تقویت بخش های حقوقی ادارات کل بایستی از تضییع حق ورزش جلوگیری شود.

سلطانی فر میزان رصد و پایش در امور استان ها را هم مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : باید در زمینه نظارت بر عملکرد استان ها نسبت به گذشته توجه بیشتری صورت گیرد .

وزیر ورزش و جوانان معاونت حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان ها را معاونت مهمی دانست و نسبت به همکاری معاونت ها و مدیران با این حوزه تاکید کرد .

سلطانی فر ادامه داد: آقای حسینی چهره ورزشی هستند و به مسائل ورزش آشنایی کامل دارند و می توانند منشا خدمات زیادی باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: با درایت،صرفه جویی و همگرایی می توانیم از این شرایط ویژه گذر کنیم و قطعا جامعه ورزش هم در کنار مردم و ملت ایران خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان اراده ملت ها را برای مقابله با هر تهدید و تحریم دشمن بالاتر دانست و اظهار داشت: در قبال اراده ملت هیچ کس نمی تواند مقاومت کند و باز هم ملت ایران سربلند خواهند بود.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش از تلاش ها و زحمات امیررضا خادم در دوره 6 ساله در این معاونت به نیکی نام برد و تلاش های او را در این بازه زمانی که با خدمات خوبی همراه بوده است ،ستایش کرد .

سلطانی‌فر: آقای حسینی می توانند منشا خدمات زیادی باشند

در این مراسم امیر رضا خادم معاون پیشین حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان ها از سلطانی فر به عنوان یک مدیر توانمند نام برد و اظهار داشت: کار کردن با سلطانی‌فر از جزو دوران خوب مدیرتی من بود و از ایشان نکات بسیار خوبی آموختم چرا که کیاست ،سیاست و آشنایی با کشورداری و سعه صدر نسبت به مسائل از شاخصه های وزیر ورزش و جوانان است.

امیررضا خادم انتصاب سید هادی حسینی را نیز تبریک و اظهار داشت: آقای حسینی بسیار کاربلد است و می تواند در مدیریت این حوزه موفق باشد.

خادم از همکاری معاونت ها و مدیران ستادی و استانی نیز تقدیر کرد.

سید هادی حسینی معاون جدید حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تعامل با سه قوه را در این حوزه معاونت به منظور موفقیت مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای موفقیت نیاز به تعامل و کمک معاونین مختلف و مدیران کل ستادی و استانی دارم به همین منظور قطعا از طرف این حوزه همکاری متقابل با هدف موفقیت جامعه ورزش و جوانان وجود خواهد داشت .مراسم تودیع امیر خادم و معارفه سید هادی حسینی معاون جدید امور استان‌ها ، حقوقی و مجلس با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.