لیست برانکو برای فصل آینده پرسپولیس

نشست دیروز ایرج عرب با برانکو ایوانکوویچ در حالی برگزار شد که ضمن پرداخت بخشی از طلب این مربی از او حمایت کامل از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام گرفت تا حدی که سرمربی کروات برنامه‌های خود برای فصل آتی را تحویل مدیریت باشگاهش داد. در این بین لیست برانکو حائز اهمیت بود. او که از قبل لیست خروجی و ورودی تیمش را مشخص کرده بود آن را تحویل عرب داد تا به مانند فصول گذشته پرسپولیس اولین باشگاهی باشد که وارد فصل نقل و انتقالات شده و برای فصل آتی نیز در بهترین زمان ممکنه استارت بزند.

در این ارتباط اما خبر خوشحال کننده برای هواداران این تیم می‌تواند پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه فصل دیگر با برانکو ایوانکوویچ باشد که باشگاه به دنبال توافق دوباره با این مربی موفق و محبوب خود برای ادامه کار است. با این حال اکنون برانکو که مدت نزدیک به ۱۰ ماه مطالبات خود را دریافت نکرده بود و در انتظار پرداختی بود، با مساعدت و همکاری باشگاه مواجه شده تا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی او برطرف شود. همچنین قرار است پیش از پایان فصل بخش بعدی مطالبات او و بازیکنان تیم پرداخت شود.

برانکو در حال حاضر یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده اما با توجه به عدم پرداخت مطالبات آن توافق به حالت «کن لم یکن» در آمده بود. اکنون اما باشگاه به دنبال توافق سه ساله دیگری با مرد کروات خواهد بود و باید دید با توجه به شرایط اقتصادی جاری در کشور و همچنین مالی باشگاه، آنها قادر به توافق در این زمینه خواهند بود یا خیر.