واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به بی انگیزه بودن برانکو

حمید درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت: مشکل پرسپولیس در این بازی همان مشکلی است که در چند وقت اخیر گریبان این تیم را گرفته و آن هم مشکل در باز کردن دروازه و رسیدن به گل است. ما در خط حمله مهره تاثیرگذار و تمام کننده کم داریم و برای همین نمی‌شود همه فشار در طول یک فصل روی یک بازیکن باشد و خسته می‌شود. وقتی هم تیم همه کار می‌کند و خوب بازی می‌کند ولی گل نمی‌زند از لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و طبق قانون نانوشته فوتبال وقتی گل نزنی می‌خوری.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیسِ فصل قبل با وجود محرومیت و کمبود بازیکن بهتر از تیم حال حاضر بود گفت: آن تیم در مسائل انگیزشی جلوتر از تیم حال حاضر بود و ضمن اینکه در فاز هجومی مهره خوبی مثل منشا داشتیم که می‌توانست به علیپور کمک کند و باری از روی دوش خط حمله بردارد ولی بودیمیر تا کنون نتوانسته چنین نقشی ایفا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کم بودن انگیزه خود برانکو هم عنوان کرد: همیشه در فوتبال مسائل مالی در انگیزه افراد تاثیر می‌گذارد. چه بازیکن باشد چه مربی و من خودم هم این شرایط را تجربه کردم وقتی چند ماه پولت را نگیری انگیزه‌‌ات چه بخواهی چه نخواهی کم می‌شود و دست و دلت به کار نمی‌رود. کاش زودتر این مسائل برطرف می‌شد و فکری به حال این موضوع می‌شد. به نظر من هم برانکو انگیزه سابق را ندارد.

درخشان در مورد دو بازی باقی مانده در لیگ هم گفت: بعد از حذف از لیگ قهرمانان اگر خدای ناکرده لیگ را از دست بدهیم اتفاق خیلی بدی است. به نظرم باید تیم از لحاظ روحی ریکاوری شود و بازیکنان انگیزه خودشان را دوباره پیدا کنند و با فراموشی حذف از لیگ قهرمانان هر 2 بازی باقی مانده را ببرند و حداقل قهرمانی در لیگ ناراحتی هواداران را بابت لیگ قهرمانان تا حد زیادی از بین ببرد.

وی در مورد حذف استقلال هم عنوان کرد: استقلال هم درگیر مسائلی بود که به این تیم ضربه زد و در این مقطع این مسائل و درگیری‌های داخلی می‌تواند تا حد زیادی به تیم ضربه بزند. آنها هم بازی خوبی انجام دادند ولی شانس زیادی برای ادامه کار نداشتند و متاسفانه یک نماینده دیگر ما هم حذف شد. به نظرم مجیدی پتانسیل خوبی دارد و سرمایه فوتبال ماست امیدوارم از او حمایت شود و به او کمک کنند و می‌تواند مربی بزرگی شود.