خبری خوش درباره قرارداد بازیکن محبوب با پرسپولیس

شجاع خلیل زاده که طی سالهای اخیر همواره مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشته، در نهایت در لیگ هفدهم به پیراهن شماره 3 سرخپوشان دست یافت و در همین مدت کوتاه نیز توانسته با عملکرد فنی مناسب هواداران و کادرفنی را به بالاترین حد رضایت از خود برساند.

خلیل زاده که با قراردادی یکساله در لیگ هفدهم به پرسپولیس پیوسته بود، پیش از پایان موعد قراردادش و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله با بند توافق برای فصل دوم را با این تیم پذیرفت و لیگ هجدهم را با سرخپوشان دنبال کرد. اکنون نیز با پایان موعد قرارداد و سررسید توافق دوباره، باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد را به مدافع شمالی و موفق تیمش ارائه داده است. طبق درخواست باشگاه، این بازیکن برای مذاکره در این زمینه بعد از بازی با ماشین سازی در ساختمان باشگاه باید حضور یابد و به مذاکره در این زمینه بپردازد.

موضوع مهم اما بحث در خصوص مسائل مالی است که باید دید مورد توافق طرفین قرار خواهد گرفت یا خیر. خلیل زاده که فصل گذشته نیز علیرغم پیشنهادات مناسب مالی، به توافق خود با پرسپولیس پایبند مانده بود، اکنون نیز بعد از درخشش در ترکیب سرخپوشان با دو پیشنهاد مالی مناسب از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است. موضوعی که شاید ذهن او را برای توافق با پرسپولیس درگیر کند. 

مدافع 29 ساله پرسپولیس با مشورتی که از دوستان و مدیربرنامه خود گرفته، به خوبی به این موضوع آگاه است که برای قبول پیشنهادات خارجی حتی تیم‌های حاشیه خلیج فارس، این آخرین فرصت مناسب او می‌تواند باشد. 

در هر صورت در فاصله کوتاه باقیمانده تا پاسخ دادن شجاع خلیل زاده به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در میز مذاکره باید دید او چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. خلیل زاده که هم از بُعد فنی و هم اخلاقی و کیفی توانسته طی دو فصل حضورش در پرسپولیس به محبوبیت بالایی نزد هواداران دست یابد البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشد و این مساله مطمئنا کار او را برای پاسخ دادن درباره تمدید قرارداد سخت‌تر خواهد کرد.

با همه این اوصاف باید تا روز شنبه و بعد از جدال با ماشین سازی منتظر ماند و دید آیا خلیل زاده به فصول حضورش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و پای برگه تمدید به مدت سه فصل دیگر امضا می‌زند یا تصمیم دیگری در این زمینه اتخاذ خواهد کرد، هرچند با توجه به رابطه‌ای صمیمانه‌ای که این بازیکن با هواداران این تیم و تعصبی که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس از خود به جا گذاشته، احتمال قبول پیشنهاد باشگاه بیشتر به نظر می‌رسد.