سرمربی فرانسوی به ایران می‌آید؟

هروه رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که در ماه‌های اخیر به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده طبق اعلام یکی از رسانه‌های این کشور با رئیس فدراسیون این کشور به مشکل خورده است و احتمال جدایی اش از این تیم در آستانه جام ملت‌های آفریقا وجود دارد.

رنار سرمربی فرانسوی ۵۰ ساله شیر‌های اطلس اکنون مشغول آماده سازی تیمش برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آفریقا است که از ۳۱ خرداد تا ۲۸ تیر در مصر برگزار می‌شود و مراکش در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ساحل عاج، آفریقای جنوبی و نامیبیا هم گروه است.

با این وجود یک رسانه مراکشی اعلام کرده رنار در روز‌های اخیر و پس از برکناری ناصر لارگت، مدیرفنی تیم ملی این کشور که از حامیان سرمربی فرانسوی است با فوزی لکجه، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش به مشکل خورده است و این موضوع برای تیم ملی مشکل ساز شده است.

طبق ادعای این رسانه با وضعیت فعلی جدایی هروه رنار از تیم ملی مراکش در پایان جام ملت‌های آفریقا است.

با این وجود لکجه در بیانیه‌ای که در اختیار رادیو مریخ قرارداده اعلام کرده است هیچ مشکلی بین او و رنار وجود ندارد و رابطه آن‌ها بی عیب و نقص است.

با وجود صدور این بیانیه رسانه عربی اعلام کرده لکجه همان کسی است که پیش از این گفته بود رنار پس از پایان جام ملت‌های آفریقا تیم ملی مراکش را ترک می‌کند، اما اکنون بحث اختلافش با رنار را شایعه سازی رسانه‌های خارجی و برخی رسانه‌های مراکشی می‌داند.

البته باید یادآوری کرد که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم چنین شایعاتی درباره رنار شنیده می‌شد.

با این وضعیت باید دید آیا سرمربی فرانسوی حتی پیش از جام ملت‌های آفریقا مانند لارگت از سمت خود برکنار می‌شود یا این موضوع شایعه است.