مهمان استقلال هستم و می‌روم

فرشاد ماجدی، مربی تیم استقلال که حضور او در جمع آبی‌پوشان با حواشی همراه بود درخصوص بازی با الدحیل می‌گوید: دست ما برای این بازی بسته بود به این دلیل که چند بازیکن محروم بودند و چند بازیکن مصدوم. از این‌رو مجبور به تغییراتی در ترکیب شدیم. با این حال هدف ما پیروزی بود و همه راهکار‌ها را برای رسیدن به ۳ امتیاز بازی اندیشیده بودیم و پیش‌بینی‌های لازم را از شرایط مختلف داشتیم. به طور مثال تأکید ما این بود که روزبه چشمی به هنگام ضربات کرنر روی تیر یک جایگیری کند چراکه دروازه‌بان حریف روی خروج‌ها خوب عمل می‌کند. به نظر من در مجموع بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد. مدام روی دروازه‌های دو تیم حمله می‌شد. نمی‌توانم کتمان کنم شرایط روحی و روانی حریف بهتر از ما بود. آن‌ها مساوی می‌خواستند و ما استرس پیروزی داشتیم. به گل رسیدن اتفاق خوبی بود، اما یک لحظه کنترل بازی را از دست دادیم و گل خوردیم. 

فرشاد ماجدی گفت: درخصوص حملات حریف هم باید بگویم اجتناب‌ناپذیر بود. به این خاطر که پرس در نیمه زمین حریف را در دستور کار داشتیم. به همین خاطر حریف دست به ضد‌حمله می‌زد. البته ما تا جایی که امکان داشت زهر حملات را از بازیکن ژاپنی الدحیل گرفتیم، اما برای چنین تیم‌هایی یک فرصت برای گلزنی کافی است. ما از علی کریمی خواسته بودیم جلوی مدافعان میانی ما زهر ضد‌حملات حریف را بگیرد. 

مربی تیم استقلال درخصوص حضورش در کادر فنی تیم استقلال که با حواشی همراه بود، گفت: من در این چند بازی مهمان تیم استقلال هستم و می‌روم تا جا برای پیشکسوتان تیم استقلال باز شوم. من اگرچه در استقلال بازی نکردم، اما سال‌ها مربی تیم جوانان و امید استقلال بودم. سؤال من این است که آیا شفر و اعضای کادر فنی اش قبلاً در استقلال بازی می‌کردند؟ من سال‌های سال است با فرهاد مجیدی رفیق هستم و همیشه با هم در تماس هستیم. ایشان از من خواست برای هفته‌های باقی‌مانده به او کمک کنم. من مربی تیم امید هستم و با این تیم قرارداد دوساله دارم و به زودی اردوی استقلال را ترک می‌کنم. نمی‌دانم چرا حضور من در تیم استقلال به برادرم ربط داده می‌شود.