منصوریان مورد حمایت ما است

شاهرخ شهنازی در خصوص صعود تیم فوتبال ذوب آهن به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده ایران در ادامه این رقابت ها، اظهار داشت: باید از علیرضا منصوریان و تیمش تقدیر کنیم چون آنها نمایش درخشانی داشتند و قرار است تنها نماینده ایران در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشند. از خداوند سپاسگزاریم که ذوب آهن توانست از هویت ملی و اسلامی ما دفاع کند و من به داشتن چنین کادر مدیریتی و فنی در باشگاه ذوب آهن افتخار میکنم.

وی افزود: تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر بیشترین امتیازات را کسب کرده و این نشان دهنده تلاش سرمربی و اعضای تیم است. منصوریان مورد حمایت و احترام ما است و به نظرم این تیم لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم در این راه برخی‌ها کارشکنی نکنند. ضمنا به منصوریان عرض می‌کنم که نگران نباشد و به تقویت تیم برای بازی های آتی بپردازد تا انشاءالله با کسب پیروزی های بیشتر موجب اعتلای نام ایران باشد. تا زمانی که مسئولیت ریاست هیئت مدیره را عهدار باشم به سهم خود زیر هیچ صورتجلسه‌ای که منجر به تعویض آذری باشد را امضا نخواهم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن درباره برکناری سرپرست تیم توسط اعضای هیئت مدیره این باشگاه، تصریح کرد: کادرفنی و مدیریتی ما تا پای جان جنگیدند و گل کاشتند. از طرفی مسائل داخلی تیم را باید مدیرعامل، سرمربی و سرپرست تیم مدیریت کنند. شان هیئت مدیره پرداختن به مسائل کلان و استراتژی‌های باشگاه است نه تعیین سرپرست،  هر تصمیمی غیر از این خلاف عرف است و در هیچ کجا هیئت مدیره سرپرست تیم را تعیین نمی‌کند. 

شهنازی در پایان خاطرنشان کرد: حاجی رسولی ها پیش از این بهترین بازیکن و در حال حاضر بهترین سرپرست برای ذوب آهن است. موفقیت امروز ذوب آهن به دلیل همدلی سرپرست، مدیرعامل و سرمربی است. در این شرایط تغییر سرپرست تیم روحیه تیم را از بین می برد و به سایر اعضای محترم هیئت مدیره توصیه میکنم مرتکب چنین اشتباه بزرگی نشوند.