رفت و برگشت آقای گل‌ها در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در ۲ فصل گذشته با علی علیپور مشکلی در گلزنی نداشته و بعد از جدایی مهدی طارمی باز هم توانست با علی علیپور عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال را به‌دست بیاورد و در نهایت فصل جاری نیز علیپور در زمره بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

کی‌روش استنلی در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال توانست با ۲ گل از علی علیپور سبقت بگیرد و بر عکس مهاجم پرسپولیس حدود ۵ هفته است که موفق به گلزنی نشده و این اتفاق شاید منجر به از دست رفتن دبل علیپور در آقای گلی شود.

 

فشار‌های بیش از حد به مهاجم پرسپولیس برای گلزنی شرایط او را دشوار کرده است و از لحاظ روحی و روانی علیپور را دچار مشکل کرده و این اتفاق شاید منجر به جدایی او از پرسپولیس شود.

تجربه نه چندان موفق پرسپولیس در جذب بودیمیر و نگاهی به دیگر مهاجمان لیگ برتری شاید عاملی شده است که طارمی دوباره به پرسپولیس باز گردد. شاید در بین مهاجمان حاضر در لیگ برتر فوتبال فقط کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان است که چشم برانکو را گرفته چرا که او تنها رقیب مهاجم پرسپولیس است.

۲ بازی باقیمانده هجدهمین دوره لیگ برتر می‌تواند شرایط را برای علی علیپور بازیکن پرسپولیس تغییر دهد و بازی نسبتا آسان پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در آزادی تهران و دیدار سخت سپاهان در برابر پدیده از جمله امتیازاتی است که مهاجم پرسپولیس می‌تواند با استفاده از آن بار دیگر در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد و برانکو را از خرید مهاجم جدید منصرف کند.