امیدواری خلیلی برای قهرمانی هفتم پرسپولیس

محسن خلیلی، مهاجم سابق پرسپولیس که در اواسط فصل جاری به عنوان سرپرست به نیمکت این تیم اضافه شده است، امیدوار است بار دیگر موفق به برپایی جشن قهرمانی با این تیم شود.

سرخپوشان روز شنبه در جدالی حساس و سرنوشت ساز برابر ماشین سازی قرار خواهند گرفت و دستیابی به پیروزی در این بازی می‌تواند شانس آنها برای قهرمانی را به بالاترین حد ممکن برساند. در حال حاضر و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با فاصله سه امتیازی نسبت به جدی‌ترین رقیب خود در صدر حاضر هستند و پیروزی برابر نماینده تبریز این شانس را برای آنها شکل خواهد داد تا به سومین قهرمانی پیاپی خود نزدیک‌تر شوند.

روی نیمکت سرخپوشان اما کسی حضور دارد که 11 سال قبل و در فصل هفتم لیگ حرفه‌ای، به شکلی دراماتیک قهرمانی با پرسپولیس را در کنار کریم باقری که از آن نسل هنوز روی نیمکت این تیم حاضر است، جشن گرفته بود. محسن خلیلی که در آن فصل موفق به آقای گلی لیگ برتر شده بود، در جدال پایانی برابر سپاهان زننده یکی از گل‌های پرسپولیس نیز بود و اکنون باید دید بار دیگر در تقابل با نماینده سپاهان قادر خواهد بود، در کنار سرخپوشان جشن قهرمانی را برپا کند یا خیر.