طاهری: ظلمی که به استقلال شد بی‌سابقه بود

فرهاد مجیدی به دلیل اخراج در دیدار امشب تیمش نمی‌توانست در نشست خبری حضور پیدا کند به همین دلیل بیژن طاهری در کنفرانس خبری بعد از بازی نفت آبادان و استقلال شرکت کرد.

طاهری در ابتدای نشست خبری گفت:در مورد این بازی صحبت کردن بی معنا است چون همه دیدند که بازی در اختیار ما بود. ما خودمان مشکل گلزنی داریم ولی وقتی یک گل سالم می‌زنیم گل را مردود اعلام می‌کنند.

وی افزود: من خودم کمک داور را دیدم وقتی توپ داخل گل رفت او گفت اوت شده است! نقش آن کمک داور در لیگ امسال چه بود؟ واقعا حق استقلال را خوردند، آقایان اگر اشتباه کردید بگویید اشتباه کردم. چه کسی می‌خواهد جواب این طرفداران استقلال را بدهد! واقعا ظلمی که امروز به استقلال شد در 10 سال اخیر نشده بود.

وی در خصوص اینکه تمامی عکاسان دیده اند توپ قائدی از خط رد شده است گفت: من اول فیلم را دیدم و سپس به کنفرانس خبری آمدم، من از خودم صحبت نمی‌کنم، پای قائدی داخل زمین بود ولی داور وقتی دید توپ داخل گل رفته گفت اوت شده است!

مربی استقلال در خصوص سیاست‌های فصل آینده این باشگاه گفت: واقعا نمی‌دانم سیاست باشگاه چیست، اول باید این دو بازی لیگ و آسیایی ما تمام شود و بعد در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی در خصوص اینکه استقلال مشکل زدن ضربات آخر داشت گفت: من اشاره کردم که مشکل گلزنی داریم و امروز هم بازیکنان ما تمرکز خود را از دست داده بودند. آنها نتایج همزمان بازی‌ها را می‌دانستند و به همین دلیل شاید از نظر روانی دچار مشکلاتی بودند.