خط و نشان تارتار برای پرسپولیس

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بابت دیروز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به کنفرانس برسم. امروز بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تراکتورسازی خیلی خوب بود و به گل رسید، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که منجر به خلق چند موقعیت شد. اگر دقت می‌کردیم باید برنده می‌شدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در جو سنگین تبریز جنگنده بازی کردند. از داوران هم تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشتند.

مهدی تارتار درخصوص فراز و نشیب‌های پارس در این فصل و میزان شناخت از تراکتورسازی گفت: ما شناخت خیلی خوبی از تراکتور داشتیم. تراکتوری‌ها در سمت چپ و راست و خط حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارند و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کردیم. اگر بازیکنانم کمی دقت می‌کردند شرایط فرق می‌کرد. تراکتورسازی تیم بزرگ و قابل احترامی است و کسب یک امتیاز هم در تبریز ارزشمند است.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم افزود: ما در نیم فصل 30 تا 35 درصد پرداختی داشتیم و کل قراردادهای تیم ما زیر 10 میلیارد است که به اندازه یک یا دو بازیکن تیم‌های مدعی است و با این شرایط چنین نتایجی کسب کردیم. هفته گذشته بقای ما در لیگ قطعی شد. به هر حال بازیکنان زندگی دارند و با توجه به شرایط اقتصادی نیاز است که پول به موقع به بازیکنان برسد. با سختی زیاد توانستیم در بازی‌های آخر تیم را جمع کنیم. هدف ما این است که بازی شرافتمندانه‌ای انجام دهیم، چون سرنوشت زیادی روی قهرمان و کسب سهمیه آسیایی داریم. قول می‌دهم بازی خوب شرافتمندانه‌‌ای ارائه دهیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که هیچگاه ما را تنها نگذاشتند.

تارتار درمورد عدم آمادگی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی یک بازی دیگر دارد و می‌تواند سهمیه آسیا کسب کند. درست نیست که من نقاط ضعف این تیم را بیان کنم. امروز تیم برتر میدان بودیم.

وی درخصوص انجام بازی‌های جوانمردانه در لیگ برتر تصریح کرد: آنهایی که از من شناخت دارند می‌دانند من در تبریز بازی کرده‌ام و هم مربی بوده‌ام.  همه می‌دانند که من نان حلال به خانه می‌برم و شک نکنید مقابل پرسپولیس هم با تمام توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم درمورد عدم انتخاب سرمربی برای تیم ملی عنوان کرد: این خیلی بد است که چندین ماه تیم ملی سرمربی مانده است. می‌دانم مشکلات زیاد است، اما مسئولان باید به فکر این موضوع باشند. فکر می‌کنم در کشورمان مربیان خیلی خوبی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اما از طرفی توقعات هم بالا رفته است.

تارتار درمورد اینکه نام شما هم در لیست گزینه‌های تیم ملی بوده، اظهار داشت: بارها این موضوع را شنیده‌ام و باعث افتخارم است که بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنیم.