ناراحتی سرمربی جوان استقلال از کارشکنی‌ها

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال تهران واکنش‌های متفاوتی داشت. برخی‌ها اعتقاد داشتند که این انتخاب احساسی و عجولانه بوده، چرا که او تجربه کافی برای سرمربیگری نداشته است. برخی هم مدعی بودند که مجیدی مثل علیرضا منصوریان در استقلال می‌سوزد و نباید خیلی زود روی نیمکت این تیم می‌نشست.

در این بین، بودند کسانی که از انتخاب مجیدی حمایت کرده و معتقدند که مربی جوان در حال حاضر با توجه به شرایط استقلال گزینه مناسبی بود، آن هم مجیدی که نزد هواداران چهره محبوبی است. وقتی مجیدی کارش را آغاز کرد، یک‌سری کارشکنی‌ها برای او آغاز شد، جایی که خودش متوجه برخی کارشکنی‌ها در درون تیم شد. او خیلی زود موضوع را با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه در میان گذاشت.

اگر چه فتحی به مجیدی اطمینان خاطر داد که نگران این شرایط نباشد، اما مربی جوان استقلال تأکید کرده که در پایان فصل، چند بازیکن از استقلال جدا شوند. در این میان، او روی نام چند بازیکن را هم قلم قرمز کشیده، بازیکنانی که بیشتر زمان‌های فصل مصدوم بوده و نتوانستند به استقلال کمک کنند.

مشکل مجیدی تنها به این موضوع برنمی‌گردد، بلکه جریان دیگری هم بیرون از استقلال دوست ندارند او موفق شود. این جریان همان‌هایی هستند که وقتی مجیدی در زمان بازی کردن به استقلال برگشت و با این تیم قهرمان ایران شد، بیشترین انتقاد را از کاپیتان محبوب آبی‌ها کردند. دلخوری این روزهای مجیدی از پیشکسوتان به اصطلاح دلسوز استقلال است، کسانی که این روز‌ها در رسانه‌ها از مدیران باشگاه انتقاد می‌کنند که مجیدی در استقلال می‌سوزد.

سرمربی جوان استقلال از این نوع اظهارنظر‌ها ناراحت شده و اعتقاد دارد که این حرف‌ها به جای اینکه به سود باشگاه باشد، به نوعی کارشکنی برای او بوده است. حتی این موضوع به گوش مجیدی رسیده که برخی‌ها تلفنی با مدیران باشگاه در تماس هستند و عنوان می‌کنند فرهاد نباید برای فصل آینده سرمربی استقلال باشد.