آخرین اخبار از بندهای قرارداد سرمربی جدید تیم ملی ایران

فدراسیون فوتبال ایران برای عقد قرارداد با مارک ویلموتس یک بند بسیار مهم را لحاظ خواهد کرد که به موجب آن این سرمربی باید در ایران حضور داشته باشد و نباید به عنوان مربی پروازی  رفتار کند.

زمان حضور و مرخصی او در قرارداد قید خواهد شد و او موظف است بازی‌های داخلی را رصد کند و در نهایت بازیکنان شایسته را زیر نظر بگیرد.

هنوز جزئیات قرارداد او منتشر نشده است و احتمال می‌رود در مورد دستیار ایرانی و نظارت در تیم‌های پایه‌ای نیز تعهداتی در قرارداد او وجود داشته باشد و به نوعی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تمامی ایراد‌های وارد به قرارداد کی‌روش را مد نظر داشته است.

این که برخی از کارشناسان فوتبال و اصحاب رسانه ویلموتس را با کی روش مقایسه می‌کنند و این اتفاق را خوب نمی‌دانند باید به این نکته توجه داشته باشند که ما در زمان کی روش هم از لحاظ فنی توفیق آنچنانی نداشته ایم و در نهایت در موارد غیر فنی هم همیشه با کی روش درگیر بودیم. به گفته مهدی تاج هر سرمربی خصوصیات خودش را دارد و بدی و خوبی را باید با هم پذیرفت، اما اینکه گفته می‌شود این سرمربی از کی روش کوچکتر است و اسم و رسم و کارنامه درستی ندارد اظهارات غیر کارشناسی است چرا که سرمربی تیم فوتبال قطر هم در جام ملت‌ها اسم و رسم کی روش را نداشت، اما موفق به قهرمانی در قاره کهن شد.

کارنامه ویلموتس خیلی هم سبک نیست حداقل در دورانی که بازی می‌کرد و زمانی که در تیم ملی بلژیک حضور داشت.