نشانه ای که پیشکسوت استقلال از سرمربی جدید استقلال داد

بهتاش فریبا در مورد پروسه انتخاب سرمربی استقلال گفت: ببینید انتخاب سرمربی برعهده هیئت مدیره است که اعضا به آقای فتحی اختیار تام داده اند. ما هم نقش مشورتی داریم و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

او در مورد جلساتی که در کمیته فنی استقلال برگزار شده است هم می‌گوید: ما دو جلسه برای انتخاب سرمربی برگزار کرده ایم. در جلسه اول از بین گزینه‌ها ۱۲ مربی غربال شدند، در جلسه گذشته این تعداد به ۶ نفر رسید و قرار است هفته آینده دو سه گزینه انتخاب نهایی شوند و در نهایت این باشگاه است که در مورد انتخاب سرمربی تصمیم گیری می‌کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد شرایط سرمربی آینده استقلال هم می‌گوید: بیشتر دنبال این هستیم مربی که به استقلال می‌آید پیر نباشد. الان بیشتر سرمربی‌های موفق دنیا جوان هستند و ما هم دنبال این موضوع هستیم.

فریبا در مورد قیمت بالای سرمربی‌های جوان رزومه دار هم می‌گوید: طبیعتاً همین است ضمن اینکه ما مشکل پرداخت هم داریم. بابت قرارداد کی روش هم هنوز گرفتاری داریم و ما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم راحت پول مربی‌ها را پرداخت کنیم. تصمیم هیئت مدیره بر این است که سرمربی جدید استقلال ۴۵ تا ۵۰ ساله باشد و ما برای رسیدن به این هدف باید تلاش مان را بکنیم.

فریبا در مورد اینکه گفته می‌شود خود مجیدی تمایل دارد فصل بعد سرمربی استقلال باشد هم گفت: فرهاد روز اول که انتخاب شد گفت سرمربی نیستم و نمی‌شود. البته آینده استقلال برای فرهاد مجیدی و بیژن طاهری است ولی مربی مثل فرهاد اول باید تجربه لازم را کسب کند. آخرین حرف هم این بوده که او خودش نمی‌خواهد سرمربی باشد.