شاگرد نانوایی بودم و عالیشاه‌ و علیپور را معرفی کردم

در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان تیم مس کرمان که از وی به عنوان شاگرد نانوایی نام برده بود، گفت: من امسال به عنوان آنالیزور در خدمت نادر دست نشان بودم و در کل چندین سال است که به عنوان دستیار اول و مربی در کنار ایشان کار می‌کنم. امسال مجید مکی‌زاده اجازه نداد ما به کرمان برویم و درواقع با این کار بال دست‌نشان را قیچی کرد. او سنگ‌اندازی‌هایی انجام داد تا خودش هر کاری دوست دارد انجام دهد و در آخر این مردم کرمان بودند که ضرر کردند. 

وی در ادامه گفت: من پنج سال در کنار نادر دست‌نشان کار کردم. مکی‌زاده دیروز صحبت کرد و مدعی شد که دست‌نشان قصد داشته یک شاطر نانوایی را مربی مس کند. اینها به خاطر این است که من عکسی از دوران نوجوانی‌ام در فضای مجازی منتشر کردم. من در سیزده سالگی در پاس تهران بازی می‌کردم و پدرم که نانوایی دارد به من می‌گفت باید اینجا کار کنی،‌ عرق بریزی تا خرج رفت و ‌آمدت را در بیاوری. من هم عکسی از آن دوران را در کنار دوران مربیگری در ملوان قرار دادم و در فضای مجازی منتشر کردم. 

رمضان‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا مساله جدایی دست‌نشان از مس کرمان به خاطر اختلاف بر سر او بوده است، گفت: در قضیه جدایی، موضوع فقط من نبودم. این آقا دخالت‌های بیجای زیادی داشت به عنوان مثال به بازیکن تیم مس کرمان می‌گفت برایت تیم جور کردم تا به لیگ برتر بروی و اینجا نمانی! او خودش را رئیس سازمان فوتبال باشگاه مس کرمان می‌دانست و مشاوره فنی می‌داد. 

وی در ادامه افزود: در بازی با بادران ما یک گل عقب افتادیم و این آقا سعی کرد در تیم اختلاف ایجاد کند اما بعد که گل زدیم و بازی با تساوی به پایان رسید به داخل رختکن آمد و گفت صلوات بفرستید! نادر دست‌نشان گفت چه شده است و مکی زاده جواب داد مراسم آشتی‌کنان است! دست‌نشان هم به او اعلام کرد که شما در تیم کاره‌ای نیستید که بخواهید مراسم آشتی‌کنان راه‌بیندازید و برای تیم تعیین تکلیف کنید. 

مربی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: آقای مکی‌زاده، من شاطر نانوایی بودم و پدرم نان حلال به دست مردم می‌داد، شغل شما چیست؟ من با 34 سال سن در 6 تیم مطرح کار کردم، شما از کجا آمدید؟ بماند شب‌زنده‌داری‌های شما و بازیکنان در جاده ماهان و در آن باغ! یا پول‌هایی که از بازیکنان می‌گرفتید!

رمضان‌نژاد افزود: او مدعی است که به نادر دست‌نشان گفته است آدم منشوری به مس کرمان نیاید اما خودش در لیست منشوری‌های فوتبال ما است. شما اگر دلسوز مردم کرمان بودید چطور به بازیکن تیم در نیم فصل می‌گفتید که به لیگ برتر برود؟ حالا زورت به آدمی می‌رسد که توانسته با سن کم در بین مربیان نام خودش را مطرح کند؟ مگر علیرضا بیرانوند در پیتزافروشی کار نمی‌کرد یا مگر مهدی کیانی در مزرعه کار نکرده است؟ بله من برای اینکه به تهران بیایم در نانوایی پدرم کار کردم و پول درآوردم و به این مساله افتخار می‌کنم، شما تکلیف خودت را مشخص کن!

وی در پایان افزود: شاگرد نانوایی بودم و بازیکنانی مانند امید عالیشاه،‌ مرتضی پورعلی گنجی یا علی‌ علیپور را به این فوتبال معرفی کردم، شما کجای فوتبال هستید؟ نادر دست‌نشان چون مس کرمان را با قدرت به لیگ برتر آورد شهروند افتخاری کرمان شد اما شما که اهل کرمان هستید چه جایگاهی در آن شهر دارید؟ مشکل مس کرمان خود شما هستید.