آغاز اردوی تیم ملی از ابتدای هفته آینده

 مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران قرار است فردا (سه شنبه) به کشورمان بیاید و پس از امضاء قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ، مراسم معارفه این مربی برگزار می‌شود.

قرار بود ویلموتس در صورت به موقع رسیدن به ایران برای تماشای بازی سپاهان- پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان برود که با توجه به برنامه سفر ویلموتس، حضورش در ورزشگاه نقش جهان منتفی شد.

مراسم معارفه سرمربی بلژیکی جدید تیم ملی پنج شنبه هفته جاری در یکی از هتل‌های تهران برگزار می‌شود و احتمال دارد او در جریان این مراسم یا پس از آن نخستین فهرست بازیکنان مدنظر خود در تیم ملی ایران‌ را اعلام کند. برهمین اساس نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی زیرنظر ویلموتس از شنبه یا یک شنبه هفته آتی آغاز می‌شود و ملی پوشان هر یک از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در صورت صعود تیمشان به فینال جام حذفی که قرار است ۱۲ خرداد برگزار شود، پس از این بازی در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم روز جمعه هفته جاری پس از امضاء قرارداد با ویلموتس و برگزاری مراسم معارفه او برای حضور در جلسه شورای فیفا که قرار است دوشنبه هفته آتی (۱۳ خرداد) در پاریس برگزار شود به فرانسه می‌رود.