روشن: من در طرف مقابل و با هواداران هستم

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد گزینه ی ایتالیایی باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در فصل آینده گفت: من اصلا این فرد را نمی شناسم. آن شخصی که برای اولین بار در باشگاه استقلال نام این فرد را بیان کرده است باید بیاید معرفی کند تا ما بشناسیمش، او هم استراماچونی را نمی شناسد.

او در مورد سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: مجیدی نمی تواند گزینه ی خوبی برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال باشد. او اگر خودش  و هواداران را دوست دارد نباید این موضوع را بپذیرد.

روشن در پاسخ به این  سوال که هیئت مدیره باید به دنبال چه گزینه ای باشد گفت:  هیئت مدیره اصلا نباید به دنبال گزینه ای برای سرمبیگری باشد، هیئت مدیره باید یک کمیته فنی تشکیل دهد و این کمیته باید سرمربی انتخاب کند که بعدا در مورد عملکرد او پاسخگو باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از او مشورت خواسته اند  یا خیر گفت: کسی از من در باشگاه استقلال کمک نخواسته است و با این وضعیتی که وجود دارد علاقه ای به همکاری با باشگاه ندارم. من در طرف مقابل و با هواداران هستم اگر  عملکردشان خوب باشد سکوت می کنم و اگر کار اشتباهی صورت گیرد آن را عنوان  می کنم  تا هوادار بدند هستند  کسانی که از آنها حمایت می کند.