پرسپولیسی‌های اصفهان بیشتر از طرفداران سپاهان هستند!

سپهر حیدری در گفتگویی درباره دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این بازی تحت هر شرایطی حساس است و تقابل دو تیم همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد حالا که در جام حذفی و در این مرحله مهم به هم رسیدند این موضوع شدید‌تر هم شده است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

وی افزود: پرسپولیس به نظرم یک سر و گردن از نظر فنی از سپاهان بالاتر است و تعطیلی‌هایی که به خاطر تداخل با شب‌های قدر ایجاد شده فرصت استراحت به بازیکنان داد و حالا با آمادگی کامل به این بازی خواهند رفت و برتری‌شان را به حریف دیکته می‌کنند. سپاهان هم تاکتیک مشخصی دارد که همه آن را می‌دانند. بردن توپ به کناره‌ها، بازی هوایی و استفاده از قدرت سر زنی کی‌روش استنلی که نقطه قوت پرسپولیس هم مقابل با این روش است و با کناره‌های خوبی که دارد راه نفوذ را می‌بندد و قدرت سرزنی مدافعان و خروج‌های بیرانوند مانع حرکت آن‌ها خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت سپاهان عنوان کرد: آن‌ها همیشه تیم خوبی هستند و برایم قابل احترام 

هستند. سرمربی خوبشان آقای قلعه‌نویی در تیم ملی مربی من بوده و از مربیان کار بلد است، ولی شانس چندانی برای سپاهان قائل نیستم.

حیدری در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است نتیجه بازی مهندسی شده و به خاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ، جام حذفی را به سپاهان بدهند عنوان کرد: نه به نظر من چنین مسائلی صحت ندارد و نتیجه همه بازی‌ها داخل زمین مشخص می‌شود. این مسائل را در مورد لیگ برتر هم مطرح می‌کردند، ولی درست نیست.

وی در مورد بحث بر سر تقسیم سکو‌ها گفت: این قانونی است که از ابتدا گذاشته شده و در وسط بازی‌ها نمی‌شود آن را تغییر داد. اگر از اول گفتند ۵۰-۵۰ باید آن را اجرا کنند و اینکه تغییرش دهند درست نیست. این را هم بگویم که من خودم در اصفهان زندگی کردم و آنجا تعداد پرسپولیسی‌ها حتی از سپاهانی‌ها هم بیشتر است و می‌توانند ورزشگاه را پر کنند.

مدافع سابق فوتبال در مورد حاشیه‌های ۲ بازی اخیر این تیم گفت: متاسفانه امسال لیگ خیلی حساسیت زیادی داشت و دو بازی آخر این تیم‌ها هم به حاشیه کشیده شد و الان هم شرایط حساسی ایجاد کردند، ولی امیدوارم اتفاق خاصی نیافتد و همه از بازی لذت ببرند.

حیدری در مورد صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده هم خاطرنشان کرد: شجاع دوست خوب من است و در مس هم بازی بودیم. او مدافع قابلی است و به نظرم هرچقدر به او فحش دهند و توهین کنند انگیزه‌اش برای بازی بیشتر می‌شود.

وی در مورد پیش بینی از نتیجه بازی گفت: پرسپولیس به فینال صعود می‌کند، ولی شاید بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.