صادقی: فصلی طلایی با پدیده داشتیم

اکبر صادقی، هافبک تیم پدیده درخصوص شرایط تیم‌شان و کسب عنوان چهارمی لیگ و... حرف می‌زند و از نمایش فوتبالی پدیده ابراز رضایت می‌کند. 

*از رتبه این فصل پدیده رضایت داری؟

کسب رتبه چهارمی کمترین حق ما بود. از ابتدای لیگ تا هفته پایانی بهترین نمایش را ارائه دادیم. تیم ما فوتبالی ارائه داد که به زعم کارشناسان و اهالی فوتبال تحسین‌برانگیز بود. کنار همه این موارد خود ما بازیکنان هم با کار خوب تمرینی و آنالیز عالی که از هر حریفان داشتیم، واقعاً لذت می‌بردیم و فصلی طلایی با پدیده داشتیم. 

* گل‌محمدی چقدر نقش داشت؟

آقایحیی یکی از بهترین و فنی‌ترین مربیان لیگ است. انصافاً خیلی خوب تمرین می‌دهند به شکلی که همه بازیکنان‌مان از کار کردن با ایشان لذت می‌بردند. جدا از موارد فوتبالی انصافاً روحیه بالا و همدلی و رفاقتی که ایشان بین بازیکنان حاکم ساخت، بی‌نظیر بود. تمام این مسائل موجب شد تا بازیکنان همه برای هم بازی کنند. 

* از عملکرد خودت رضایت داری؟

من سال‌هاست در لیگ برتر بازی می‌کنم. شرایط خوبی داشتم و فکر می‌کنم نحوه بازی تیم موجب شد تا یکی از بهترین فصول فوتبالی‌ام را سپری کنم. 

* یک علامت سؤال بزرگ هم برای حضور در آسیا دارید؛ اگر داماش قهرمان جام حذفی شود تیم‌تان با توجه به سهمیه ۲+۲ نمی‌تواند در آسیا بازی کند!

در فوتبال هر مسئله‌ای امکان‌پذیر است، اما من با تمام احترامی که برای داماش قائلم، فکر می‌کنم قهرمانی جام حذفی یا به سپاهان می‌رسد یا به پرسپولیس ، چون شرایط این تیم‌ها از هر نظر برای قهرمانی بهتر است.