علوی: مبلغ قرارداد ویلموتس که منتشر شده صحت ندارد

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص نشست خبری مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نخستین نشست خبری ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی به زودی در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد اما زمان آن را به زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره این‌که آیا برای حضور ویلموتس در ایران اطلاع‌رسانی مناسبی انجام شده یا نه، تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ محور این مبحث را می‌توان از امروز مدنظر قرار داد. تا پیش از این که بحث قطعی نشده بود اطلاع‌رسانی هم انجام نشد. همانطور که برخی از باشگاه‌ها مذاکراتی انجام می‌دهند اما تا روز عقد قرارداد این خبر را رسانه‌ای نمی‌کنند. اما با این وجود اگر در این ۱۰ روز کم و کاستی وجود داشت من به عنوان یک رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره این‌که رسانه‌های ایرانی برای پیگیری اخبار ویلموتس مجبور بودند از رسانه‌های بلژیکی این اخبار را پیگیری کنند، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: به هر حال شاید رسانه‌های بلژیکی دسترسی بهتری داشتند؛ چراکه رسانه های محلی بودند اما با وجود درخواست‌های بسیار زیاد از آقای ویلموتس برای مصاحبه از سوی رسانه‌های بلژیکی و حتی خارج از بلژیک او به هیچ عنوان موافقت نکرد و اعلام کرد که اولین صحبت‌هایم را در کشور ایران انجام می‌دهم.

علوی در خصوص مبلغ قرارداد ویلموتس هم افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: اخباری که در رسانه‌ها منتشر شد درست بود؟ واقعا این ارقامی که در رسانه‌ها گفته می‌شد نبود.