فرکی: برای قضاوت در مورد ویلموتس باید منتظر زمان باشیم

حسین فرکی درباره آخرین وضعیتش در پیکان و موضوع ادامه همکاری با این تیم گفت: قرارداد من یک سال و نیمه است و در فصل آینده هم در خدمت این تیم خواهم بود. من اسامی بازیکنان موردنظرم را هم به باشگاه ارائه کردم و زمان شروع تمرینات را نیز مشخص کردیم. امیدوارم که در زمان تعیین‌شده تمرینات را شروع و تیم خوبی را برای فصل جدید راهی مسابقات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که تیمش برای فصل آینده با چه هدفی بسته خواهد شد، خاطر نشان کرد: باشگاه باید در این زمینه برخی مسائل از جمله بودجه باشگاه را تعیین کند و همین موضوع می‌تواند اهداف ما مشخص کند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران عنوان کرد: ویلموتس انتخاب فدراسیون فوتبال ایران بود و باید به این انتخاب احترام بگذاریم. برای قضاوت در مورد عملکرد ویلموتس باید منتظر زمان باشیم. یک بحث به سابقه مربی مربوط می‌شود و بحث دیگر هم مربوط به عملکرد و نتیجه‌گیری است که باید منتظر زمان باشیم. امیدوارم که ویلموتس در تیم ملی موفق باشد.

فرکی با اشاره به انتخاب وحید هاشمیان به عنوان یکی از دستیاران ویلموتس تصریح کرد:‌ هاشمیان جدا از اینکه در گذشته شاگرد من بوده، دوست خوب و بچه محل من است. وحید لیاقت و شایستگی بالایی دارد و برای هاشمیان آرزوی موفقیت دارم. من از انتخاب وحید به عنوان یکی از مربیان تیم ملی خیلی خوشحالم.