برگزاری معارفه ویلموتس با اعضای هیات رئیسه فدراسیون +عکس

مارک ویلموتس،سرمربی تیم ملی کشورمان امروز ضمن حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال میهمان ویژه جلسه هیات رئیسه بود.

در آغاز این نشست، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خیلی خوشحالم در نخستین فرصت، جلسه معارفه سرمربی جدید تیم ملی با حضور اعضای هیات رییسه که عالی ترین رکن مدیریتی فدراسیون هستند برگزار شد و باید بگویم که تک تک اعضای هیات رییسه همچون همیشه حامی و همراه تیم ملی خواهند بود.آقای ویلموتس مربی خوشنامی در قاره اروپا هستند و معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک محسوب می شوند.در دوره ایشان،تیم ملی بلژیک جهش بسیار بلندی در رنکینگ فیفا داشت و ارائه گر بازی های چشم نواز بود.امیدوارم تلاش های ایشان ارمغان مناسبی برای فوتبال کشورمان به همراه داشته باشد.

پس از اظهارات رییس فدراسیون فوتبال،مارک ویلموتس،سرمربی تیم ملی هم نکاتی درباره چشم انداز و اهداف خود به اعضای هیات رییسه عنوان کرد. وی در این باره گفت: قبل از هر چیز از برخورد گرمی که از زمان حضورم در ایران داشته اید کمال تشکر را دارم.خوشحالم از اینکه موقعیت ممتاز فوتبال ایران را از نزدیک می بینم.همانطور که می دانید سرمربیگری تیم ملی ایران،نخستین تجربه من از حضور در کشورهای آسیایی است و امیدوارم همراه با این تیم در رقابت های آتی موفق باشیم.

وی افزود:کشور پهناور ایران،پتانسیل بالایی در بعد استعدادهای درخشان دارد. این نفرات که به طور حتم زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند، آینده فوتبال کشور را تضمین می‌کنند.

ویلموتس عنوان کرد: دو ماه است روی فوتبال ایران مطالعه کرده ام. ما در کنار هم باید همکاری بسیار نزدیکی با هم داشته باشیم تا مسیر پیشرفت را به خوبی طی کنیم. من شخصا در زندگی و کارم، هیچگاه توقف را دوست نداشته ام و می خواهم همواره به جلو پیش بروم. علاوه بر این، مطلع شدم فوتبال بانوان هم در ایران روند خوب و مسیر رو به پیشرفتی را طی می‌کند که این موضوع بسیار قابل اهمیت محسوب می‌شود.

در این نشست، آقایان دکتر اسلامیان، بهاروند، طالقانی، اصفهانیان، شیعی، ممبینی و خانم دکتر صوفی زاده، اعضای هیات رییسه فدراسیون و دکتر شکوری، دبیرکل فدراسیون به بیان دیدگاه های خود درباره برنامه های تیم ملی پرداختند.