واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد تراکتور به برانکو

ایرج عرب پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان و صعود به فینال جام حذفی گفت: مسائلی پیش آمد که خدا را شکر به خیر گذشت و بازی انجام شد. قرار است ابتدا هواداران سپاهان با آرامش بروند و بعد تماشاگران پرسپولیس از ورزشگاه خارج شوند. نگرانی وجود ندارد.

وی درباره حاشیه‌های این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه تصریح کرد: با تدابیر خوبی وارد ورزشگاه شدیم و مسئولان به ما توضیح داده بودند که چه کارهایی انجام شده است. شنیدیم که اتفاقاتی افتاده، اما مشکلی وجود نداشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص شانس سرخپوشان برای کسب دوگانه قهرمانی گفت: به قهرمانی خیلی نزدیک شده‌ایم و تنها قدم  آخر مانده است.

عرب در خصوص خساراتی که متوجه امکانات دو تیم و ورزشگاه نقش جهان شد، اظهار داشت: کاش همه خسارات اینگونه باشد و جانی نباشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی برگزار کرده، خاطرنشان کرد: چیزی که به ما مربوط می‌شود، این است که یک سال با برانکو قرارداد داریم، درخواست تمدید بلند مدت قرارداد را به او و وکیلش فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات اخیر برانکو، اطمینانی از ماندن او در پرسپولیس وجود ندارد، گفت: این صحبت‌ها از حواشی و شنیده‌هاست. ما هر روز با این مسائل مواجه هستیم و به آنها پاسخ می‌دهیم. ما به قاعده‌های خودمان نگاه می‌کنیم. برانکو یک سال با ما قرارداد دارد و درخواست قرارداد  بلند مدت به او و وکیلش ارسال کردیم. این حاشیه‌ها از فضای مجازی می‌آید.

عرب درباره جذب رضا قوچان‌نژاد گفت: ما تأکید کردیم که جذب بازیکن را به پس از فینال جام حذفی موکول کرده‌ایم. نه برانکو لیستی به باشگاه داده و نه باشگاه روی کسی کار کرده است. فعلاً بحث جذب بازیکن مطرح نیست و این صحبت‌ها گمانه‌زنی است. کار جذب بازیکن را با آغاز فصل نقل و انتقالات از سر می‌گیریم و تلاش می‌کنیم هر گونه که می‌توانیم، به نتیجه برسیم. در پایان فصل و همانند نیم‌فصل، مسائل را به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا رسانه‌ها در جریان مسائل قرار بگیرند.

وی درباره شایعاتی مبنی بر درگیری سید جلال حسینی با برانکو تصریح کرد: پس از بازی با پارس جنوبی تا زمانی که برای عکاسی به تمرین رفتم، حسینی را ندیدم. اخبار از این دست زیاد شنیده می‌شود. من از سید جلال در این باره پرسیدم که او گفت من دعوا نکردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسش دیگری درمورد جذب بازیکن خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس به لیست برانکو برمی‌گردد. فعلاً به هیچ موضوعی به جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

عرب درباره اینکه گفته می‌شود با کریم باقری به مشکل خورده است، اظهار داشت: این خبر از اساس غلط و شایعه است. با کریم خیلی دوست هستیم و مشکلی با هم نداریم. باقری انسان بسیار شریف و گلی است و مشکلی با هم نداریم.