توضیحات دروازه بان سپاهان درباره اخراج ایران پوریان

پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره باخت برابر تیم فوتبال پرسپولیس و حذف از جام حذفی اظهار کرد:  به هر حال دوست داشتم عملکرد خوبم  با پیروزی  در این بازی همراه باشد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما شایستگی داشتیم که با یک جام قهرمانی فصل را به پایان برسانیم اما این طور نشد و جز حسرت چیزی برایمان باقی نماند. 

نیازمند درباره وضعیت قراردادش با باشگاه سپاهان گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. 

او درباره صحنه گل تیم پرسپولیس بیان کرد:  بله توپ بی جانی بود و ۲ بار به پای مهرداد محمدی و سیاوش یزدانی خورد و  تغییر مسیر داد و در نهایت وارد دروازه شد. 

بزرگترین حسرت زندگی ام را خوردم 

دروازه بان سپاهان درباره اینکه در یک صحنه می توانست به بیرانوند گل بزند، اظهار کرد: بزرگترین حسرت زندگی ام را خوردم زمانی که با ضربه سر توپ را زدم اما بیرانوند گرفت و گل نشد. اگر آن صحنه گل می شد  ما را به بازی برمی گرداند اما این طور نشد. 

او درباره داوری این بازی گفت: داوری تحت تاثیر حواشی بازی بود و مسائل حاشیه ای بازی زیاد بود و پیش بینی می کردیم که بازی دشواری داشته باشیم و نمی دانم چرا کی روش استنلی و ایران پوریان اخراج شدند. ایران پوریان در صحنه ای از بازی به داور گفت کرنر نشده است و به خاطر همین حرفی که زد اخراج شد. به هر حال بعد از آن ۹ نفره شدیم و پرسپولیس آن قدر فشار آورد که گل خوردیم. 

نیازمند درباره اینکه ایران پوریان چه حرفی به داور زد که اخراج شد، تصریح کرد: ایران پوریان  را به خوبی می شناسم، او فقط اعتراض ساده ای کرد و فکر می کنم داور نمی دانست ایران پوریان یک کارت زرد دارد و وقتی چک کرد متوجه شد و او را اخراج کرد.