ادعای یک پرسپولیسی؛ سپاهان بیشتر آمده بود که دعوا کند

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس درباره نمایش پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: در این بازی پرسپولیس از همه لحاظ از سپاهان برتر بود. سپاهان چیزی برای گفتن نداشت. به نظر من ضعیف‌ترین بازی سپاهان در این بازی بود و پرسپولیس بهترین بازی خود را در این بازی ارائه کرد. در این بازی پر هیجان، سپاهان بیشتر آمده بود که دعوا کند تا فوتبال بازی کند و این مساله شرایط را برای پرسپولیس سخت کرد.

او ادامه داد: ما باید در این بازی ۴ الی ۵ گل به سپاهان می‌زدیم اما شرایط بازی طوری جلو رفت که فقط یک گل توانستیم به سپاهان، آن هم در دقایق آخر بزنیم. سپاهان در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و در آخر هم در این بازی شکست خورد. به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانیم جام حذفی را در فینال برابر داماش گیلان به دست آوریم.

حلالی در پایان گفت: ما چندین موقعیت را در این بازی از دست دادیم اما نشان دادیم که حرفمان را در زمین بازی می‌زنیم و همینطور در این مسابقه به پیروزی رسیدیم. سپاهان دستش در این بازی رو شد چون تنها از شروع مجدد و اوت دستی کارش را پیش می‌برد که در ادامه این نوع ترفند بازی، توسط بازیکنان پرسپولیس خنثی شد و در نهایت پیروزی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد.