حدادی: همیشه سرباز تیم ملی بوده ام

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد مسائل مختلف بسکتبال و حضور در مراسم تجلیل از مدال‌آوران صحبت‌هایی را کرده است که در زیر می‌خوانید:

* آقای حامد حدادی شب‌ گذشته در مراسم تجلیل از مدال‌آوران حضور داشتید. مراسم چطور بود؟

مراسم خوبی بود همه ورزشکاران حضور داشتند و با یکدیگر دیدار هم کردیم. توانستیم مسئولان ورزش و کشور را ببینیم و با آنها درددل کنیم. موضوع مهم بحث پاداش‌ها بود که همه دوست داشتند به صورت کامل پرداخت شود. من با بچه‌های رشته‌های دیگر که صحبت می‌کردم اکثراً ناراضی بودند چون آنها دوست داشتند همان چیزی که به آنها گفته شده بود پرداخت شود. می‌گفتند ما درآمد و قرارداد آنچنانی نداریم و به همین پاداش‌ها دل‌خوش کردیم.

* شما و ارسلان کاظمی دیدار کوتاهی با صالحی‌امیری داشتید که گفته می‌شد برای حضور ارسلان در تیم ملی واسطه شدید آیا صحت دارد؟

نه، اصلاً اینطور نیست. نمی‌دانم این مسائل را از کجا در می‌آورند. من و ارسلان با هم بودیم و با صالحی‌امیری فقط سلام و علیک کردیم آن هم در حد ۱۰ ثانیه.

* یعنی هیچ صحبتی میان شما صورت نگرفت؟

صحبتی غیر از سلام و علیک نبود. نمی‌دانم چرا این مسائل را مطرح می‌کنند. 

*  این روزها به آغاز تمرینات تیم ملی نزدیک می‌شویم سرانجام وضعیت حضور شما در تیم ملی و جلسه با صالحی‌امیری به کجا رسید؟

صحبت‌های زیادی مطرح شد. صالحی امیری و وزارت ورزش از من خواستند که بیاییم و کمک کنم. همیشه این موضوع را ثابت کرده‌ام چه در آمریکا و چه در چین با تمام توان به تیم ملی می‌آمدم و در خدمت این تیم بودم. 

* یعنی مشکلی برای حضور در تیم ملی وجود ندارد؟

من همیشه  خودم را سرباز تیم ملی دانسته‌ام. با مصدومیت و بدون مصدومیت بارها پیراهن تیم ملی را با افتخار برتن کردم و بازی برای کشورم را همیشه دوست داشته ام. هر زمانی هم بخواهند و کمکی از دستم بربیاید دریغ نمی کنم و وظیفه خودم می دانم.

* وضعیت تمریناتت به چه شکل دنبال می‌شود؟

حدود یک ماه است که به صورت انفرادی تمرین می‌کنم تا از آمادگی دور نباشم. در این یکی دو سال مصدومیت‌ها باعث شد یک مقدار از شرایط ایده‌الم دور باشم اما امیدوارم امسال بتوانم در بهترین وضعیت خودم قرار بگیرم.