کاپیتان‌های استقلال به جان هم افتادند

خسرو حیدری در واکنش به صحبت های مطرح شده از سوی پژمان منتظری در پست اینستاگرام ی خود صحبت های تندی را مطرح کرد که پیش بینی مخاطب او خیلی کار سختی نبود.

اخبار ورزشی- همین اشاره ها باعث شد تا مهدی رحمتی دقایقی بعد از پست اینستاگرامی خسرو حیدری وارد این کارزار شده و بعد از ماه ها سکوت خود را بشکند. رحمتی البته بی پرده تر از خسرو حیدری نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و در مطلبی که در استوری اینستاگرام خود قرار داد نوشت:

"آقای بازیکن، هم تیمی و کسی که تا امروز حرمت نون و نمک توی اردوها رو نگه داشتم؛

مافیا، زالو صفت را باید روزی می گفتید که من پیکان بودم و اون بنده خدا توی خونت بود و سرمیز بهش قرمه سبزی تعارف می کردی یا بالا سر خانومت تو بیمارستان موقع زایمان بچت بود و خودت نبودی.

برادر من شاید یک عده حرفتو باورکنن ولی من هرگز.

من اونقدر مرد هستم که مستقیم حرف بزنم.

ادامه دارد..."

این صحبت های تند رحمتی علیه حیدری در شرایطی مطرح شد که حیدری و چند چهره دیگر رحمتی را در ماه های اخیر به صورت غیر مستقیم مورد انتقاد قراردادند و موضوعات مختلفی را به او نسبت دادند.

رحمتی البته ادامه صحبت های خود را به آینده موکول کرده است اما رمزگشایی از صحبت های او و حضور یک نفر در خانه حیدری و در بیمارستان هنگام متولد شدن فرزند او، به موضوع دوستی او و یکی از مدیران سابق استقلال اشاره دارد که بر اساس صحبت های رحمتی در گذشته با حیدری رفت و آمد خانوادگی داشته و در آن زمان رحمتی در استقلال حضور نداشته است.

مطمئنا اختلاف میان رحمتی، منتظری، حیدری و تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال با آشکار شدن می تواند بیش از گذشته باعث ایجاد حواشی برای این تیم شود. اتفاقی که با واکنش احتمالی حیدری، وارد فضای جدیدی خواهد شد.