اظهارات عرب درباره تمدید قرارداد با برانکو

ایرج عرب درباره آخرین وضعیت قرارداد برانکو ایوانکوویچ با تیم پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی را تبریک می گویم. در سایه لطف خداوند و همکاری نزدیک بین کادرفنی، بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه این قهرمانی ها حاصل شد. وحدت، دوستی و مودت در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و آرامش و هم افزایی در این باشگاه حاکم بود.

او ادامه داد: دوری از حواشی و تنش ها در این قهرمانی تاثیرگذار بود. یکی از موارد بسیار مهم و غیرقابل انکار در قهرمانی های مان حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس است که با درنظر گرفتن انصاف او به عنوان یک مربی حرفه ای، با اخلاق و انسانی شریف فعالیت می کند. برانکو و باشگاه همواره تعامل بسیار خوبی با هم دارند و همواره دنبال این هستم که همکاری مان به هر نحوی که امکان پذیر است ادامه یابد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بارها تمایل خود را برای ادامه حضور برانکو در پرسپولیس اعلام کرده ایم. البته او یک فصل دیگر قرارداد دارد اما صحبت از تمدید قرارداد در این وضعیت چندان وجاهتی ندارد. قطعا برای تمدید قرارداد بلندمدت برانکو آمادگی لازم را داریم و این موضوع را به خودش و وکیلش هم اعلام کرده ایم.

عرب تصریح کرد: بدهی به برانکو داشتیم که بخشی از آن را پرداخت کرده ایم و دنبال این هستیم بخش دیگرش را هم ظرف روزهای آتی پرداخت کنیم که مشکلی وجود نداشته باشد. بیشتر بحث ما با برانکو مالی است تا ارتباط طرفین. او، کادرفنی و بازیکنانش جمع متحدی هستند و ما هم ارادت ویژه ای به برانکو داریم. اراده کامل و قوی برای ادامه فعالیت با سرمربی مان داریم. تلاش شبانه روزی مان را به کار گرفته ایم تا در روزهای آتی آن بخش مالی را هم حل کنیم تا نگرانی ها از بین برود.

ایرج عرب درباره میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو اظهار داشت: فکر می کنم بالای ۵۰۰ هزار دلار از مطالبات او مانده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم بیان کرد: فکر می کنم برانکو امروز یا فردا فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه می دهد تا فعالیت رسمی مان را شروع کنیم. البته پیش از این تا حدی فعالیت غیررسمی انجام داده ایم که آن ادامه پیدا می کند. انشالله فعالیت مان را با جدیت پیگیری کرده و نتایج آن را به صورت شفاف در اختیار هواداران قرار می دهیم.

عرب درباره بحث تسویه حساب با بازیکنان پرسپولیس گفت: ماه پیش و همزمان با پرداخت مطالبات برانکو، ۲ قسط از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم. انشاالله ظرف روزهای آتی بخش دیگری هم به آنها پرداخت می کنیم.

عرب درباره برنامه های آتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین برنامه مان این است که فصل نقل و انتقالات را به خوبی طی کنیم. بحث برانکو را به صورت جدی پیگیری می کنیم تا مشکلات مالی اش حل شود. بی شک برای تمدید قراردادش هم تلاش جدی می کنیم. راه اندازی کمیته فنی و انضباطی در باشگاه بحث بعدی ما است. خلاء در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود و جلسات مختلفی تشکیل داده ایم. ساماندهی تیم های پایه را هم پیگیری می کنیم و اقدام های خوبی انجام داده ایم. دیگر بحث مهم ما که جلسات زیادی هم درباره آن داشته ایم بحث درآمدزایی از طریق حامیان مالی است. اگر این اقدام ها نتیجه بخش باشد، برای فصل آینده پرداختی بازیکنان به روز می شود و مشکلات مالی پرسپولیس به حداقل می رسد. یکی از اهدافمان هم کسب قهرمانی آسیا در سال های آتی است.