برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد

 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دوران حضورش در پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرد و موفق به ثبت دبل (قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی) شد، دیروز (سه شنبه) ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا به استراحت بپردازد.

اخبار ورزشی- چندی قبل مدیران باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ ۵۰۰ هزار یورو پس از چند ماه پرداخت کردند و باید حدود ۵۰۰ هزار یوروی دیگر نیز به او پرداخت کنند که تا این لحظه انجام نشده و به همین دلیل سرمربی کروات از مدیران پرسپولیس ناراحت است، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در دیداری که با او داشت، قول داد تا حدود ۲ هفته دیگر مطالبات او را می‌دهد و همین پرداخت نکردن بخشی از قرارداد برانکو سبب شده تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی این مربی باشند، هر چند به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

البته با این وجود، سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ به همراه رامون دیاز و فریرا گزینه‌های سرمربیگری الاهلی عربستان هستند. خورخه فوساتی که سرمربی این تیم بود، چندی پیش از تیم عربستانی اخراج شد و حال احتمال دارد برانکو، دیاز و یا فریرا سرمربی سبزپوشان انتخاب شوند.

ایوانکوویچ یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما پرداخت نکردن مطالبات او و همچنین ارسال ۳ نامه وکیل او به پرسپولیس سبب شده تا احتمال جدایی او زیاد باشد.

فریرا نیز که سرمربی السد قطر بود، پس از بازی با پرسپولیس ایران از تیمش خداحافظی کرد تا ژاوی هدایت این تیم را عهده دار شود. از سویی دیگر رامون دیاز هم سرمربی پرامیدز مصر است و احتمال دارد به عربستان بیاید.

ایوانکوویچ در ۴ سال حضورش در پرسپولیس، قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و همچنین موفق شد پرسپولیس را همزمان به ۲ قهرمانی لیگ و جام حذفی برساند.