ادامه غیبت های کیانوش رستمی در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری

وقتی لیست ملی‌پوشانِ دعوت شده به اردو از سوی محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی منتشر شد، نام  کیانوش رستمی  برای اهالی وزنه برداری جالب توجه بود. وزنه برداری که به تنهایی تمرین کرد و در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا دست یافت. این رویه یعنی تنها تمرین کردن او بعد از المپیک نیز در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه پیدا کرد، اما این بار نتایج ضعیفی هم برای او و هم برای وزنه برداری ایران رخ داد.

اخبار ورزشی- حالا با گذشت حدود یک هفته از اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی، از تمرین تیم ملی خبر می‌سد که کیانوش رستمی هنوز به دیگر ملی‌پوشان اضافه نشده است. هر چند که علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در همان روز‌های نخستِ تشکیل اردو در هفته گذشته خبر از اضافه شدن رستمی به تمرین تیم ملی داده بود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و باید دید واکنش سرمربی تیم ملی و البته فدراسیون وزنه برداری به این موضوع چگونه خواهد بود.

چند ماه پیش رستمی در اظهار نظری عجیب مدعی شده بود که یک قهرمان باید به زمین بیفتد و بعد خداحافظی کند! تا به حال رستمی از تنهایی تمرین کردن ۲ بار زمین خورده و باید دید در ادامه راه مثل ۱۷ وزنه بردار دیگر در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود و زیر نظر برخواه تمرین می‌کند یا مسیر گذشته‌اش را باز هم به تنهایی ادامه می‌دهد.